logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۴۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

همایش دوچرخه سواری با حضور هزارو 100 نفر در زنجان برگزار شد؛ ترویج عدم اسفاده از خودرو شخصی از مهم ترین اهداف همایش است

همایش-دوچرخه-سواری-با-حضور-هزارو-100-نفر-در-زنجان-برگزار-شد؛-ترویج-عدم-اسفاده-از-خودرو-شخصی-از-مهم-ترین-اهداف-همایش-است-

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان از استقبال بی نظیر شهروندان از همایش دوچرخه سواری خبر داد و گفت: همایش دوچرخه سواری با حضور بیش از هزارو 100 نفر در زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; سید سعید صفوی افزود: همایش دو چرخه سواری زنجان در تاریخ 22 فروردین ماه با شعار دو بهتر از چهار، در یکی از سه شنبه های بهاری در زنجان میزبان مهربان ایران زمین با استقبال بی نظیر شهروندان در دو بخش برادران و خواران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت 10 صبح الی 13 ادامه داشت، تصریح کرد: این برنامه به احترام شهدای آتش نشان از ایستگاه آتش نشانی شروع  و در مسیر خیابان سعدی، دروازه رشت و مجموعه فرهنگی تاریخی شهرداری زنجان که مقصد این برنامه بود ادامه داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه بیش از هزار و 100 نفر آقا و خانم در این برنامه شرکت داشتند، تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش ها ترویج فرهنگ پیاده روی و فرهنگ استفاده از دوچرخه در تردد های درون شهری است.

صفوی ادامه داد: بنابراین تلاش شده این همایش ها را در طول سال اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه در عصر حاضر خودروها بر شهرها مسلط شده ، تصریح کرد: این امر موجب ایجاد ترافیک، آلودگی صدا، آلودگی صوت و تخصیص هزینه های کلان برای احداث پارکینگ ها شده است.

وی ادامه داد : تلاش شده با برگزاری این همایش ها و فرهنگ سازی، دوچرخه را پیشنهاد بدهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان،به برگزاری گذرهای فصلی در زنجان اشاره و تصریح کرد: امسال در هشم فرودین ماه در محور خیابان امام حدفاصل سبزه میدان تا چهارراه انقلاب گذر نوروز برگزار شد که هدف این برنامه نیز ترویج فرهنگ پیاده روی و عدم اسفاده از خودرو شخصی با شعار سه روز بهاری بدون خودرو برگزار شد.

گفتنی است در پایان این همایش که در مجموعه فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان در محل کارخانه کبریت برگزار شد به  110 نفر از حاضرین در این برنامه به صورت قرعه کشی وسایل ورزشی و دوچرخه اهدا شد.

مهرزنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر