logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۳۹۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

آیت‌الله مصباح یزدی داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان می‌شود

آیت‌الله-مصباح-یزدی-داوطلب-نمایندگی-مجلس-خبرگان-می‌شود

مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: از چندی پیش جمعی از علما و نخبگان مشهد مقدس از آیت‌الله مصباح یزدی درخواست کردند تا برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضور یابند و در نهایت ایشان امروز این درخواست را پذیرفتند.

به گزارش موج رسا; حجّت‌الاسلام حسین جلالی مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از تصمیم آیت‌الله مصباح یزدی مبنی بر ثبت نام برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و گفت: از چندی پیش جمعی از علما و نخبگان مشهد مقدس از آیت‌الله مصباح یزدی درخواست کردند تا برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خراسان رضوی حضور یابند که در نهایت ایشان امروز این درخواست را پذیرفتند.

وی افزود: روز دوشنبه آیت‌الله مصباح یزدی، برای داوطلبی نمایندگی مجلس خبرگان ثبت نام می‌کنند.

گفتنی است آیت‌الله مصباح یزدی سابقه نمایندگی مردم تهران در دور دوم مجلس خبرگان رهبری را در کارنامه دارد.

رهبر معظّم انقلاب، عدم حضور آیت‌الله مصباح یزدی و آیت‌الله محمّد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را در مجلس خبرگان رهبری، یک خسارت برای این مجلس دانسته بودند.

همچنین گفتنی است در پی درگذشت آیت‌الله سیّد محمود هاشمی شاهرودی، نماینده سابق مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان در این حوزه نیز برگزار می‌شود.

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز جمعه( 15 آذر) آغاز شده و تا روز پنجشنبه هفته جاری(21 آذر) ادامه خواهد داشت./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر