logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۳۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زنجان:

لیست نهایی جبهه مردمی انقلاب برای انتخابات شوراها تا چند روز آینده اعلام می شود/ رئیس جمهور آینده باید از اشرافی گری به دور باشد

لیست-نهایی-جبهه-مردمی-انقلاب-برای-انتخابات-شوراها-تا-چند-روز-آینده-اعلام-می-شود-رئیس-جمهور-آینده-باید-از-اشرافی-گری-به-دور-باشد

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زنجان گفت: لیست نهایی جبهه مردمی انقلاب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا چند روز آینده و پس از تایید صلاحیت ها اعلام می شود.

سید سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با برگزاری جلسات متعدد همگرایی بین نیروهای انقلابی در قالب جبهه مردمی نیروهای انقلابی به وجود آمده است و لیست این جبهه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پس از تایید صلاحیت کاندیداها ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه در نهایت 9 نفر در این لیست گنجانده می شوند، تصریح کرد: هنوز نتیجه قطعی در این زمینه حاصل نشده است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه بحث های کلی در قالب برگزاری جلسات انجام شده است چرا که موضوع مدیریت شهری از موضوعات بسیاری مهمی است که باید افراد تاثیرگذار در شوراهای اسلامی شهر و روستا حاضر شوند، ادامه داد: هنوز لیست نهایی آماده نشده است.

حسینی از حضور روسای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات در زنجان خبر داد و گفت: با آغاز تبلیغات کاندیدها و نزدیک شدن به روز رای گیری، این افراد در زنجان حضور می یابند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا افراد متدین،ولایی و متخصص در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند، افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلابی به دنبال معرفی نامزد واحد در این انتخابات است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زنجان گفت: با توجه به مشکلات موجود در کشور از جمله مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی ضروری است در انتخابات ریاست جمهوری دقت لازم برای انتخاب کاندیدای ریاست جمهوری انجام شود.

حسینی با اشاره به برنامه ریزی های این جبهه برای حضور مقتدرانه در انتخابات سال جاری، ادامه داد: این جبهه در چارچوب قانون، فعالیت های انتخاباتی را دنبال خواهد کرد.

وی اتحاد نیروهای اصولگرا برای حضور در انتخابات خوب ارزیابی کردو گفت: با تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب،اتحاد بین اصولگرایان افزایش یافته است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زنجان گفت: رئیس جمهور آینده باید خادم و خدمتگزار مردم بوده و از اشرافی گری به دور باشد.

حسینی مبارزه با بی عدالتی را از وظایف رئیس جمهور آینده عنوان کرد و افزود: مبارزه با حقوق های نجومی و حل و فصل مشکلات اقتصادی و اجتماعی باید اولویت رئیس جمهور باشد.

وی کاهش 18 میلیارد دلاری تجارت خارجی را یکی از ضعف های دولت حاضر عنوان کرد و گفت: ورود کالاهای قاچاق از مبادی رسمی از دیگر معضلاتی است که باید به شدت با آن مقابله کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر