logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۳۹۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
دبیر شورای تبیین مواظع بسیج دانشجویی استان زنجان:

سستی در کنترل قیمت ها تخطی از امر رهبر است/ مردم از تبعیض ها ناراضی اند

سستی-در-کنترل-قیمت-ها-تخطی-از-امر-رهبر-است-مردم-از-تبعیض-ها-ناراضی-اند-

دبیر شورای تبیین مواظع بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به افزایش قیمت ها گفت: سستی در کنترل قیمت ها تخطی از امر رهبر است.

 

به گزارش موج رسا; محمد رضا قربانی امروز در خطبه های قبل از نمازجمعه زنجان با اشاره به حضور مردم غیور و انقلابی شهر زنجان در تجمع آبان ماه، اظهار داشت: این حضور مردمی صرفا جهت لبیک به ندای رهبری انقلاب بود.

وی با بیان اینکه خون قندچی،شریعت رضوی و بزرگ نیا ها آبیاری درخت جنبش دانشجویی بود، ابراز کرد: آن ها رفتند که ما امروز با صدایی رساتر از دیروز اعلام کنیم که ماهیت این جنبش، آرمان خواهی و مطالبه گری است.

دبیر شورای تبیین مواظع بسیج دانشجویی استان زنجان مطالبه گری و نقش آفرینی دانشجویان را مهم ترین وظایف جنبش دانشجویی دانسته و ادامه داد: مقابله با جنگ نرم،دستیابی به قدرت و اقتدار علمی،حفظ هوشیاری، کسب تحلیل سیاسی، تعمیق بخشیدن به معرفت دینی از دیگر وظایف جنبش دانشجویی است.

وی مسئولین نظام را موظف به پاسخگویی به مطالبات مردمی دانسته، و خاطرنشان کرد: در راه ایجاد و صیانت از نظام مقدس اسلامی جوانان و دانشجویان خودشان را فدا کرده اند و امروز مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

قربانی جنبش دانشجویی را هوشیار و با بصیرت خوانده و ادامه داد: همان دانشجویی که روزی هوشیارانه از دیوار سفارت بالا رفت امروز نیز دست های پشت پرده و فتنه های آمریکای خبیث می بیند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور، اظهار کرد: رهبری به مسئولین پس از افزایش قیمت بنزین گوشزد کرد که تاجایی که ممکن است از مشکلات این کار کم کنند و مسئولین باید به وظایفشان به طور جدی عمل می کردند.

دبیر شورای تبیین مواظع بسیج دانشجویی استان زنجان هرگونه سستی و اهمال کاری در کنترل قیمت ها را مساوی با تخطی از امر ولی فقیه دانسته و مطرح کرد: این تخطی به هیچ وجه برای هیچ مسئولی در حکومت اسلامی قابل قبول نیست.

وی مردم ایران را عزیز و نجیب و در عین حال گله مندند دانسته، عنوان کرد: هزینه های گزاف تحصیلی و پزشکی شایسته مردم نیست.

قربانی با اشاره به موانع متعدد ازدواج و اشتغال جوانان تصریح کرد: همین مردم پای نظام ایستاده اند و می ایستند اما مسئولین گمان نکنند که این حضور به معنای رضایت مردم از عملکرد آنان است، این حضور و در صحنه بودن لبیکی است به ندای رهبر.

وی با اشاره به اینکه همه میدانیم که در جنگ اقتصادی هستیم و قطعا جنگ هم تلفاتی دارد افزود: برای عبور از این گردنه  سخت نیاز به همت و تلاش جهادی داریم و مردم انتظار دارند که مسئولین را در بین خودشان ببینند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بیان کرد: تحمل شرایط سخت تحریم زمانی برای مردم آسانتر خواهد شد که مردم سطح زندکی مسئولین را هم سطح با خودشان ببینند.

وی خطاب به مدیران جمهوری اسلامی ابراز کرد: ان زمانی که از مردم فاصله گرفتید و آن روزی که درد مردم را نفهمیدید، آن روزی که مردم را نامحرم دانستید از خط انقلاب فاصله گرفتید.

قربانی با اشار به افزالیش یک شبنه قیمت بنزین خاطر نشان کرد: آن زمانی که شما مدیران و مسئولان از پاسخگویی فرار کردید و آن روزی که منویات امام و رهبری مبنی بر شفافیت ،پاسخگویی،حمایت از تولید داخل،ساده زیستی و... رو زیر پاگذاشتید و مانور تجمل دادید، از آن روز شما دیگر لیاقت داشتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشتید.

وی با بیان اینکه مسئولین نباید از مطالبات دانشجویان دلخور شوند، مطرح کرد: جنبش دانشجویی محافظه کار نیست زیرا که امام خامنه ای فرموده اند محافظه کاری قتلگاه انقلاب است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصالت جنبش دانشجویی را در حریت و وابسته نبودن به هیچ حزب و جریان خاصی  دانست، افزود: جنبش دانشجویی با صراحت حرف دل مردم جامعه را به گوش مسئولین می رساند و به فرموده ی شهید والامقام دکتر بهشتی،دانشجو موذن جامعه است،اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود.//ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ]
تعمیرکاران خودرو در زنجان غوغا بپا کردند نه نرخ مصوب دارند نه نظارتی وجود دارد
فرم ارسال نظر