logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۳۹۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع):

آمریکا در هیچ دوره ای به این اندازه ضعیف نبوده است/ درخت پربار شهید شهریاری خشک شدنی نیست

آمریکا-در-هیچ-دوره-ای-به-این-اندازه-ضعیف-نبوده-است-درخت-پربار-شهید-شهریاری-خشک-شدنی-نیست

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) گفت: امروز زمانی این یادواره را برگزار می کنیم که نظام اسلامی در اوج عزت و سربلندی قرار داشته و دولت آمریکا در هیچ دوره ای به این اندازه ضعیف نبوده است.

به گزارش موج رسا; سردار مجید ارجمند فر امروز در نهمین یادواره شهید،اظهار داشت: امروز زمانی از شهید شهریاری صحبت می کنیم که به برکت وجود چنین شهدایی آمریکا و ازناب آنها را بیرون کرده،قانون کاپیتولاسیون را زیر پا گذاشته و آنها را با لگد از این کشور خارج کرده ایم.

وی گفت: این یادواره زمانی برگزار شده است که با عزت در برابر همه توطئه های دشمنان به برکت خون شهدا ایستاده و سربلند بیرون آمده ایم.

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) ادامه دهد: قبل از انقلاب اسلامی دو سوم این کشور را هبه کردند اما به برکت این جوانان و رهبری یک وجب از کشور در اختیار دشمن قرار نگرفته است.

سردار ارجمند با بیان اینکه شهید شهریاری رشته ای را انتخاب کرد که ریالی پول در آن نبود،افزود: شهید شهریاری خداوند متعال را شناخته و در مسیر درست گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه شهید شهریاری در رتبه های مختلف به استادی کامل رسید و دانشجویانی تربیت کرد که یکی بهتر از دیگری بود،افزود: این شهید درختی را به بار آورد که این درخت خشک شدنی نبود.

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) خاطرنشان کرد: شهید شهریاری کلیدواژه هایی در اختیار خود داشت که اگر ما به این کلید واژه ها عمل کنیم، سربلند و موفق می شویم.

سردار ارجمند فر تصریح کرد: این شهید هنگامی که به موضوع غنی سازی رسیده و تحقیقات خود را تکمیل کرد،در زمان قرارداد ریالی دریافت نکرد.

وی گفت: امروز زمانی این یادواره را برگزار می کنیم که نظام اسلامی در اوج عزت و سربلندی قرار داشته و دولت آمریکا در هیچ دوره ای به این اندازه ضعیف نبوده است.

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) با بیان اینکه نماز شب شهید شهریاری ترک نمی شد،افزود: شهید شهریاری محل رجوع بسیاری از دانشمندان و دانشجویان بود و برای این موضوع وقت می گذاشت.

سردار ارجمندفر با اشاره به اینکه تک تک دانشجویان شهید شهریاری عارف هستند، افزود: ارتباط با علما،توجه به محرومین و فقرا، احترام به پدر و مادر،انجام واجبات و ترک محرمات،ادای خمس و زکات از کلید واژه های زندگی شهید شهریاری است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر