logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۳۹۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ضرر ۷ امتیازی علیه استراماچونی

ضرر-۷-امتیازی-علیه-استراماچونی

از دست دادن ۷ امتیاز در دقایق تلف شده، کابوس این فصل استقلال بوده است.

به گزارش موج رسا; استقلال هفته قبل توانست طلسم سال‌ها پایین‌تر بودن از پرسپولیس را بشکند. این هفته، آن‌ها می‌توانستند بعد سال‌ها موقتا به صدر جدول هم برسند اما گل ثانیه‌های پایانی امید نورافکن، مانع‌شان شد. گل خوردن در وقت‌های اضافه، برای هر تیمی یک خاطره تلخ و برای استقلال استراماچونی، خاطره‌ای تکراری است.

اگر فوتبال فقط ۹۰ دقیقه طول می‌کشید، استقلال نه این هفته که هفته‌ها زودتر، صدرنشین لیگ برتر می‌شد و نگرانی هم بابت بازی‌های عقب افتاده حریفانش نداشت. آن‌ها مقابل فولاد، ذوب آهن و سپاهان، در دقایق تلف شده برد را با مساوی عوض کردند و مجموعا ۶ امتیاز از دست دادند. در بازی با ماشین‌سازی هم گل خوردن در دقایق پایانی، باعث شکست‌شان شد و یک امتیاز بازی را نگرفتند.

در طرف مقابل، سایر مدعیان در دقایق پایانی صاحب امتیازات بیشتر شده‌اند. سپاهان در همین مسابقه با استقلال، یک امتیاز در ثانیه‌های پایانی بدست آورد. شهرخودرو دیگر صدرنشین لیگ، صاحب سه امتیاز در وقت‌های تلف شده است. پرسپولیس که دقایق پایانی امتیاز نگرفته هم فقط مقابل پدیده، یک امتیاز از دست داد و شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد.

اگر دقایق تلف شده را از بازی‌های لیگ برتر حذف و جدول مسابقات در طول ۹۰ دقیقه را محاسبه کنیم، استقلال با ۲۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر خواهد بود و سپاهان ۲۲ امتیازی، با یک بازی کمتر در رده دوم قرار می‌گیرد. پرسپولیس و پدیده هم با ۲۰ امتیاز، در رده‌های بعدی هستند. این یعنی گل خوردن‌های استقلال در دقایق پایانی، تا همینجای لیگ فاصله ۷ امتیازی آن‌ها با سپاهان را، تبدیل به یک امتیاز کمتر در جدول لیگ کرده و سرنوشت استقلال را کاملا تغییر داده است. استراما برای کسب قهرمانی در اولین سال حضورش در ایران، باید مشکل ثانیه‌های پایانی تیمش را حل کند. عدم تمرکزی که در جدول نزدیک لیگ برتر، فعلا امتیازات زیادی را هدر داده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر