logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۳۹۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرماندار زنجان خبر داد

ثبت نام 16 داوطلب از حوزه زنجان و طارم/ با هر اقدامی که به روند انتخابات آسیب بزند، برخورد می‌کنیم

ثبت-نام-16-داوطلب-از-حوزه-زنجان-و-طارم-با-هر-اقدامی-که-به-روند-انتخابات-آسیب-بزند،-برخورد-می‌کنیم

فرماندار شهرستان زنجان از ثبت نام 16 داوطلب تا پایان روز دوم از حوزه زنجان و طارم‏ خبر داد.

به گزارش موج رسا; رضا عسگری شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه در بحث انتخابات همکاران ما در نخستین اقدام آسیب شناسی خوبی را داشتند، اظهار کرد: مجموعه مباحث انتخابات به درستی مورد بررسی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ما سناریوهای مختلفی برای مراحل انتخابات داریم، ابراز کرد: بنا داریم تا بتوانیم شرایطی به وجود بیاوریم که تمامی دستگاه در انتخابات کمک کار باشند.

فرماندار شهرستان زنجان بیان کرد: به لحاظ تنگناها اقتصادی بنا شده از امکانات تمامی دستگاه ها استفلده کنیم و در این راستا نیازمندی ها را احصا کردیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت ها را به روز رسانی کردیم، خاطرنشان کرد: از ظرفیت همه دستگاه ها استفاده خواهیم کرد.

عسگری با اشاره به اینکه بانک نمایندگان فرماندار که در چند انتخابات حصور داشتند را تهیه و عملکردشان را ارزیابی کردیم، خاطرنشان کرد: در حوزه انفورماتیک نیز بانک اطلاعاتی خوبی را جمع آوری کردیم.

اخبار مرتبط:

کدام یک از نمایندگان فعلی استان زنجان برای مجلس یازدهم ثبت نام می‌کنند؟/ از تصمیم محمد عزیزی برای عدم ثبت نام تا تهدید مادر و همسر فریدون احمدی!+جزئیات

وی با بیان اینکه در مانور انتخابات نیز تمامی فرایند را از مرحله صدور دستور وزارت کشور تا مرحله نهایی فرآیندها را مورد ارزیابی قرار دادیم، گفت: ما در شهرستان زنجان این آمادگی را داریم تا فرایند انتخابات را به صورت تمام الکترونیکی برگزار کنیم اما ستاد انتخابات در این زمینه تصمیم خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه روستاها و شعبات روستایی مورد ارزیابی قرار گرفتند، تصریح کرد: خوشبختانه مشکلی در این حوزه نداریم.

وی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان عنوان کرد: در دو روز ثبت نام از داوطلبین ۱۶ نفر برای حوزه زنجان و طارم ثبت نام کردند که ثبت نام دو نفر از این افراد در وزارت کشور انجام شده است.

عسگری با بیان اینکه از این ثبت نام کنندگان ۱۵ نفر آقا یک نفر خانم هستند، ابراز کرد: از این 16 نفر ۱۳ نفر تحصیلات کارشناسی ارشد، یک دکتری و دو نفر حوزوی هستند.

وی با اشاره به اینکه جوان ترین ثبت نام کننده 31 سال و مسن ترین ثبت نام کننده 68 سال دارد، افزود: در خصوص هیت اجرایی نیز مقدمات کار را تشکیل دادیم.

این مسئول با بیان اینکه ما ردهای لازم را در خصوص کاندیداهای احتمالی از گذشته داشتیم، گفت: در خصوص تبلیغات زودهنگام نیز فضا رصد می‌شود و همکاران ما تذکرات لارم را داده‌اند.

وی در خصوص وجود شبهه در برگزاری انتخابات الکترونیکی سال 96 عنوان کرد: شبهه درست نبوده و ۱۰۰ درصد آرا مورد شمارش قرار گرفته است و باید گفت که این موضوع صحت نداشته است.

عسگری با یادآوری اینکه بخشهایی از انتخابات مجلس الکترونیکی خواهد بود، تصریح کرد: ما در این راستا مردم را آشنا خواهیم کرد، در انتخابات گذشته مشکلی که آسیب شناسی شده تعداد زیاد کاندیداها بود. 

وی با تاکید بر اینکه سامانه به روز رسانی شده مشکلات ارتباطی را حل کردیم، عنوان کرد: هرتصمیمی در وزارت کشور گرفته شود ما آمادگی ۱۰۰ درصد برای برگزاری انتخابات داریم و با توجه وجود تیم کارشناسی نگرانی نخواهیم داشت.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه فضا به سمت انتخاباتی شدن پیش می‌رود، گفت: احزاب نیز باید روند فعالیت خود را قانونی کنند و ما نیز از تمام ظرفیت ها برای کنترل فضای تبلیغات استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی آسیب جدی داریم، ابراز کرد: رصدها انجام می شود و به ادمین های کانال ها تذکر داده شده است.

عسگری تاکید کرد: بنا براین است که انتخابات باعث وحدت شود و در این راستا با هرچیزی که به وحدت جامعه و روند انتخابات آسیب بزند، برخورد می کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر