logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۳۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران خبرداد

رشد 61 درصدی درآمد گمرک در سال 95

رشد-61-درصدی-درآمد-گمرک-در-سال-95

مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران با اشاره درآمد 333 هزار میلیارد ریالی گمرک در سال گذشته گفت: میزان درآمد گمرک در سال گذشته 61 درصد رشد داشته است.

به گزارش موج رسا; علی اکبر شامانی امروز در جلسه تودیع و تکریم مدیرکل گمرک استان اظهار کرد: درآمد حاصل شده در حوزه عوارض گمرک در سال گذشته 13 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به سال 94 رشد 38 درصدی داشته است.

شامانی با اشاره به درآمد کسب شده در حوزه مالیات بر ارزش افزوده عنوان کرد: در سال 95 گمرک در بخش مالیات بر ارزش افزوده 101 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است.

وی بیان کرد: گمرک به صورت سیستماتیک کار می‌کند و به صورت الکترونیکی کار‌ها انجام می‌شود و عملیات کاغذی در گمرک رد و بدل نمی‌شود.

مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران به عملکرد گمرک در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: در سال 95 در حوزه صادرات و واردات گمرک عملکرد رو به رشد و بسیار خوبی داشته است.

با اشاره به درآمد گمرک در سال گذشته اظهار داشت: درآمد گمرک در سال گذشته 333 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به سال 94 رشد 61 درصدی داشته است.

وی با اشاره به درآمد‌های وصولی ثبت شده گمرک در سال گذشته عنوان کرد: در سال 95 درآمد وصولی گمرک 181 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت به سال 94 رشد 66 درصدی داشته است.

مدیرکل دفتر صادرات گمرک ایران به میزان صادرات و واردات در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: میزان واردات در کشور 43 میلیارد و 674 میلیون دلار بوده که نسبت به سال 94 رشد 5.16 درصدی داشته و میزان صادرات در سال گذشته نسبت به سال 94 رشد 3.5 درصدی داشته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر