logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۳۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان؛

برنامه های جانبی نمایشگاه کتاب زنجان اعلام شد/اختصاص 15 غرفه برای رسانه های دیجیتال زنجان

-برنامه-های-جانبی-نمایشگاه-کتاب-زنجان-اعلام-شد-اختصاص-15-غرفه-برای-رسانه-های-دیجیتال-زنجان

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به عنوان برنامه های جانبی نمایشگاه کتاب زنجان برگزار می شود.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: دهمین نمایشگاه کتاب استان زنجان همزمان با چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان از فردا در محل دایمی نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این دو نمایشگاه،دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان زنجان نیز در قالب 15 غرفه برگزار می شود، تصریح کرد: برنامه های مختلفی در طول زمان برگزاری این سه نمایشگاه از سوی دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به همکاری انجمن های فرهنگی و هنری برای برگزاری برنامه های جانبی این نمایشگاه، تصریح کرد: از روز دوشنبه این نمایشگاه آغاز به کار می کند و برنامه های جانبی متعددی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بیان داشت: همزمان با دومین روز از این نمایشگاه با همکاری انجمن شعر وادب شهرستان خرم دره،مراسم شعر خوانی در محل برگزاری نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

قاسمی با بیان اینکه برنامه های جانبی نمایشگاه از ساعت 16 تا 18 برگزار می شود، ادامه داد: رونمایی از سه مجموعه شعر و داستان از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

وی گفت: مجموعه شعر سپید با عنوان "تر از باد" به قلم پرینازسعیدی،داستان کوتاه با عنوان "گودال" اثر الهام خوشی و شعر کوتاه با عنوان "تحویل بگیر" اثر حسن پاکزاد در این نمایشگاه رونمایی می شود.

این مسئول از برگزاری کارگاه ‌‌های آموزشی از سوی انجمن های فعال استان خبرداد و گفت: از سوی اداره کل امور کتابخانه های استان نیز برنامه های مختلفی اجرایی می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری مسابقات کتابخوانی، رونمایی، نقد و تحلیل آثار هنرمندان به عنوان برنامه جانبی نمایشگاه کتاب خبرداد و افزود: 280 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه جشن امضا و رونمایی از  کتاب های نویسندگان و مولفان استانی،  کارگاه های آموزشی شیوه ترویج کتابخوانی و برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب از جمله برنامه های جنبی دهمین نمایشگاه کتاب زنجان محسوب می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر