logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۳۸۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

در انتخابات هیچ کس تماشاچی نباشد/آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس از فردا

در-انتخابات-هیچ-کس-تماشاچی-نباشد-آغاز-ثبت-نام-کاندیداهای-مجلس-از-فردا

استاندار زنجان گفت: در انتخابات هیچ کس نباید تماشاچی باشد چرا که انتخابات مسئله ملی است.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان زنجان اظهارداشت: دومین مرحله انتخابات از جمله تشکیل هئیت های اجرایی و ثبت نام از کاندیداهای مجلس در 4 حوزه انتخابیه از فردا صبح آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات گذشته آسیب شناسی شده است، افزود: امیدواریم به عنوان مجری انتخابات با مشارکت مردم مقوم وحدت و اتحاد در جامعه باشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در انتخابات هیچ کس نباید تماشاچی باشد چرا که انتخابات مسئله ملی بوده و بازتاب آن بین المللی است، افزود: اقبال مردم به هر کاندیدایی باشد،امانتدار آرا خواهیم بود.

استاندار زنجان برضرورت تعریف پروژه های اساسی در زمینه آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: داروخانه هلال احمر زنجان باید تامین کننده داروی بیماران خاص باشد.

حقیقی با بیان اینکه آنفلوانزا موضوع جدیدی نیست و هرساله این بیماری در مواقع خاصی سرایت دارد، خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی در این زمینه ضروری است.

وی برضرورت ارائه راهکارها در زمینه آنفلوانزا تاکید کرد و گفت: باید آموزش های درست در این زمینه به مردم به ویژه گروه های خاص ارائه شود.

این مسئول تصریح کرد: اردوگاه ماده 16 و غربالگری معتادین و کارتن خواب ها باید به صورت جدی از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط پیگیری شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: مدیران اجتماعی و فرهنگی باید در برنامه های فرهنگی و هنری حضور داشته باشند در جشنواره تئاتر هیچ مدیر فرهنگی حضور نداشت.

حقیقی با بیان اینکه هر اشکالی که در برنامه های فرهنگی وجود دارد باید رفع شود، تصریح کرد: مدیران نباید بیگانه با فرهنگ و هنر باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر