logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۳۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نقدینگی در دولت فعلی سه برابر شد

واکنش جوکار به سخنان امروز رئیس جمهور/ به شعور مردم اهانت نکنید

واکنش-جوکار-به-سخنان-امروز-رئیس-جمهور-به-شعور-مردم-اهانت-نکنید

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نسبت به سخنان رئیس جمهور واکنش نشان داد و گفت: به شعور مردم اهانت نکنید.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سخنان امروز رئیس جمهور مبنی بر اینکه وعده ۱۰۰ روزه نداده‌ام، اظهار کرد: رئیس جمهور به شعور مردم اهانت نکند، متاسفانه حرف‌هایی زده می‌شود که انتظار دارند مردم حرفهای آنها را بپذیرند.

وی با بیان اینکه مردم ما اهل تحلیل بوده و در مسیر عقلانبت حرکت کرده و مسائل را می‌پذیرند، عنوان کرد: وعده‌های در سال ۹۲ به مردم داده شد و بهتر است امروز به جای این حرف‌های به مردم گفته شود که نتوانستیم به وعده‌هایمان عمل کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: اینکه دولت به هر وسیله‌ای بخواهد وضعیت خود را مطلوب کند، صحیح نیست و اگر روز اول به صورت شفاف به مردم گفته می‌شد که در حد توان کار می‌کنیم بهتر از حرف‌های امروز است.

وی با اشاره به اینکه مردم انتظار و امید دارند تا وضعیت اقتصادی مطلوب شود، گفت: متاسفانه این وضعیت برعکس شده و وضعیت اقتصادی مردم به شدت بد می‌شود و اوضاع اقتصادی نیز به گونه‌ای است که ادامه این روند در آینده می‌تواند برای کشور بحران آفرین باشد.

جوکار به کارنامه چهارساله دولت روحانی اشاره و خاطرنشان کرد: این کارنامه نشان می‌دهد که یک فاجعه اقتصادی در حال شکل‌گیری است و هیچ کاری برای حوزه اقتصاد کشور انجام نشده است.

وی با بیان اینکه رکود افزایش و رونق اقتصادی نیز از بازار رخت بربست، یادآور شد: مشکلات عدیده‌ای برای مردم، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی ایجاد شد و از طرفی رشد نقدینگی که در دولت فعلی سه برابر شد می‌تواند منجر به یک بحران اقتصادی در کشور شود.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید با یک نسخه کارشناسانه به داد اقتصاد کشور رسید و با این تفکری که در دولت حاکم است به هیچ عنوان نمی‌توان مشکل اقتصاد، معیشت مرده و اشتغال جوانان را برطرف کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر