logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۳۸۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

هنر بهترین زبان برای بیان آسیب های جامعه است

هنر-بهترین-زبان-برای-بیان-آسیب-های-جامعه-است

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: با زبان هنر می توان آسیب های جامعه را به خوبی بیان کرد. 

به گزارش موج رسا; جشن بزرگ 40سالگی شجره طیبه بسیج با حضور آحاد مردم و بسیجیان به همت سازمان بسیج هنرمندان در فرهنگسرای حضرت امام خمینی(ره) زنجان برگزار شد.

در ابتدای مراسم مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ضمن عرض خیرمقدم گویی گزارشی در خصوص فعالیتهای سازمان بسیج هنرمندان ارائه کرد.
در ادامه این مراسم ابوالفضل طهماسبی با اشاره به نقش بسیجیان هنرمند در تعاملات و موازنه های فرهنگی اجتماعی،اظهارداشت: زبان هنر در بیان آسیب های جامعه بسیار اثرگذار است.
وی با بیان اینکه بسیجیان همواره در عرصه های مختلف پیشتاز بوده اند، بیان داشت: بسیجیان هنرمند نیز توانسته اند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
این مسئول تصریح کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده و امروز هم در عرصه های علمی، محرومیت زدائی و اقتصادی و اجتماعی نقش ایفا می کنند.
همچنین در این مراسم دوتن از پیشکسوتان هنرمند بسیجی به اجرای موسیقی سنتی دف و نی پرداختند.
اجرای گروه سرود سازمان بسیج هنرمندان باعنوان مدافعان حرم و
رونمایی از تصویر سیاه قلم شهیدخیرالله صمدی از شهداء مدافع حرم باحضور خانواده شهید و تقدیر از خانواده شهید اصغرنجفی از شهداء هنرمند زنجان از دیگر برنامه های این مراسم بود. 
در پایان از مسئولین انجمن های سازمان بسیج هنرمندان زنجان با اهداءلوح یادبود تقدیر شد. همچنین به 8نفراز شرکت کنندگان دراین مراسم کارت هدیه به قید قرعه تقدیم شد.
همچنین در حاشیه این مراسم ایستگاه صلواتی سازمان بسیج هنرمندان برگزار شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر