logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۳۸۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

نمایشگاه ناشران کتاب زنجان دوشیفته برگزار می شود/حضور 250 ناشر در دهمین نمایشگاه زنجان

نمایشگاه-ناشران-کتاب-زنجان-دوشیفته-برگزار-می-شود-حضور-250-ناشر-در-دهمین-نمایشگاه-زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در سال جاری نمایشگاه ناشران کناب در دو شیفت صبح و بعدظهر برای دسترسی مطلوب به این نمایشگاه دو شیفته برگزار می شود.

فاطمه کرباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امسال موفق شدیم دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان و ناشران کشور از 11 تا 16 آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه کاسپین برگزار شود.

وی با اشاره به استقبال ناشران کتاب از این نمایشگاه، افزود: امیدواریم نمایشگاه خوب و پرباری برگزار شود.

این مسئول با اشاره به برگزاری برنامه های جانبی در نمایشگاه کتاب استان زنجان،خاطرنشان کرد: این برنامه ها با همکاری دستگاه های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه به صورت دو شیفته،افزود: این نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 20 شب برگزار می شود.

کرباسی با تقدیر از همکاری دستگاه های فرهنگی استان زنجان در برگزاری این نمایشگاه، بیان داشت: 250 ناشر کشوری در این نمایشگاه حضور می یابند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در یک سالن برگزار می شود، افزود: این امر امکان دسترسی علاقه مندان به کتاب را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید

این مسئول با اشاره به برگزاری سه نمایشگاه همزمان،گفت: برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها نمایشگاه های ناشران کتاب کشور، ناشران دیجیتال و مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان به صورت همزمان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ابتکار زنجان در برگزاری همزمان این سه نمایشگاه موجب شده تا در استان های دیگر نیز این سه نمایشگاه به صورت همزمان برگزار شود، بیان داشت: نمایشگاه ناشران دیجیتال با حضور ناشران زنجانی و در صورت فراهم شدن زمینه ناشران کشوری در این نمایشگاه حضور می یابند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر