logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۳۸۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان:

150 عضو هیات علمی در خانه نخبگان بسیج علمی و پژوهشی حضور دارند

150-عضو-هیات-علمی-در-خانه-نخبگان-بسیج-علمی-و-پژوهشی-حضور-دارند-

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان گفت: 150 عضو هیات علمی در 7 گروه خانه نخبگان بسیج علمی و پژوهشی حضور دارند.

 

به گزارش موج رسا; عباس بابایی در جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج علمی و پژوهشی با اشاره به دیدار رهبری با دانشجویان و اساتید اظهار کرد: رهبری در دیدار با دانشجویان و اساتید پیگیر جدی مباحث علمی دانشجویان و آینده سازی آنها هستند.

وی ببیان کرد: رهبری به جد پیگیر مسئله علم و دانش هستند ما هم باید کمر همت بسته و به صورت عمیق واقعی و ریشه دار وارد شویم و به این مسائل به صورت سطحی نگاه نکنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با اشاره به آفت های حوزه علم و فناوری و پژوهش تصریح کرد: یکی از آفت های این حوزه نگاه مادی به علم و پژوهش نگاه می کنند.

وی با اشاره به این علو م پژوهش یکی از نیاز های واقعی کشور ما است عنوان کرد: دشمن امروز در همه عرصه های علمی که سطح بالا هستند و نیاز جوامع است ما را تحریم کرده است.

بابایی با اشاره به اینکه باید مقالات علمی دانشگاه ها در راستای نیاز های کشور باشد ادمه داد: امروزه نیاز است که ما بنیه علمی کشور را بالا ببریم.

وی با اشاره به اینکه امروز در حوزه صنایع کشاورزی ما جای کار علمی بسیاری در کشور داریم، خاطر نشان کرد: در صنعت نیز جای کار زیاد و جود دارد و این نیازمند یک همت جهادی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان با اشاره به برنامه های بسیج علمی و پژوهشی برای افزایش شور و نشاط علمی در جامعه ابراز کرد: ایجاد پایگاه های علمی در نواحی، ایجاد مرکز رشد، مرکز حمایت از طرح های نوآورانه، حمایت از تحقیق های علمی، و... از برنامه های بسیج علمی و پژوهشی است.

وی با بیان اینکه در طی چند سال اخیر بیش از 200 طرح و ایده را حمایت مالی و علمی کرده ایم افزود: حمایت های علمی ما از طرح ها تابه ثمر نشستن این طرح ها ادامه داشته است.

بابایی با اشاره به خانه نخبگان بسیج علمی و پژوهشی تصریح کرد: امروز 7 کارگروه علمی و بیش از 150 نفر از اساتید در این کار گروه حضور دارند و داوطلبانه مشغول کار هستند.

وی با اشاره به اینکه بررسی مشکلات استان و ارائه راهکار ها یکی از برنامه های خانه نخبگان بسیج علمی و پژوهشی است عنوان کرد: اگر حمایت خوبی صورت گیرد این امید است که در سال های نه چندان دور یک خدمت ویژه ای را برای جامعه علمی و دانشگاهی ارائه دهیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر