logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۳۸۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

حضور مردم و بسیج در همه عرصه ها منشأ خیر و اثر است

حضور-مردم-و-بسیج-در-همه-عرصه-ها-منشأ-خیر-و-اثر-است

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به نقش و جایگاه بسیج گفت: حضور مردم و بسیج در همه عرصه ها منشأ خیر و اثر است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام والمسلمین اسمعیل صادقی نیارکی در همایش بسیج شهرستان ایجرود که با حضور مسئولین شهرستان و حضور پر شور بسیجیان در مصلای این شهر برگزار شد با تبریک هفته بسیج  اظهار کرد: تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمان امام را  امر مبارک و از بینش بالای بنیانگذار کبیر انقلاب از تأثیرنهاد مردمی در تعالی اهداف نظام بیان کرد .

وی بیان کرد: مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و به عبارتی ارزش قائل شدن به مردم در هیچ جای دنیا مانند کشور عزیزمان پیدا نمی کنید در کشورهای غربی شعار مردم سالاری دینی سر می دهند اما این فقط شکل کار است ارزشی برای مردم جامعه خود قائل نیستند .

عالیترین مقام قضایی استان با اشاره به اینکه حضورمردم و بسیج در همه عرصه ها منشأ خیر و اثر بوده افزود: این مردم و بسیج به وظایف خود به معنای واقعی عمل کردند و حالا نوبت مسئولین برای عمل به تعهدات، خدمت صادقانه و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی  مردم است .

رئیس کل دادگستری استان زنجان عنوان کرد: دشمنان نظام  پس از پیروزی انقلاب با تحمیل جنگ تحمیلی و ایجاد اختلافات داخلی در صدد تحقق اهداف شوم خود و ایجاد فتنه بودند،  اما این مردم همیشه در صحنه با حضور با بصیرت خود تا به امروز توطئ ها را ناکام و مشت محکمی در دهان آنها زده است .

وی ادامه داد: روحیه بسیجی در دستگاه قضایی یعنی رفع تبعیض ،تظلم خواهی، اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و توجه به این امور مهم  از سیاست های جدی قوه قضاییه است و ما در این زمینه به وظیفه خود عمل خواهیم کرد .

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: البته مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی گلایه مند هستند اما وقتی پای نظام و ولایت به میان بیاید با بصیرت  با تمام توان پای نظام می ایستند و به دشمن اجازه فتنه و توطئه نمی دهند

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر