logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۳۷۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
گزارش موج رسا از تجمع بزرگ بسیجیان زنجان؛

حضور شکوهمند هزاران بسیجی در ورزشگاه انقلاب/ امام جمعه زنجان: تفکر بسیجی در برابر استکبار جهانی ایستاده است/ سردار کرمی: بسیج باطل‌السحر فتنه‌ دشمنان اسلام است ‏

حضور-شکوهمند-هزاران-بسیجی-در-ورزشگاه-انقلاب-امام-جمعه-زنجان:-تفکر-بسیجی-در-برابر-استکبار-جهانی-ایستاده-است-سردار-کرمی:-بسیج-باطل‌السحر-فتنه‌-دشمنان-اسلام-است-‏

تجمع بزرگ بسجیان شهر زنجان با حضور هزاران بسیجی و مسئولان استانی و شهری برگزار شد.

به گزارش موج رسا; تجمع بزرگ بسیجیان استان زنجان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و چهل سالگی تشکیل این نهاد مقدس امروز با حضور هزاران بسیجی در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

این مراسم با شکوه خاصی برگزار شد و بسیجیان بار دیگر اقتدار این نیروی عظیم مردمی را به نمایش گذاشتند، این حضور تجدید پیمان دوباره‌ با ولایت بود و نشان داد که به واقع بسیج باطل السحر فتنه‌ها است.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان، استاندار زنجان، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و  مدیران کل و مسئولان استانی و شهری در این مراسم حضور داشتند که آیت الله خاتمی و سردار کرمی سخنرانان این مراسم بودند.

امام جمعه زنجان: تفکر بسیجی در برابر استکبار جهانی ایستاده است

آیت الله علی خاتمی در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های گوناگون ایستاده است اظهار کرد:  این تفکر بسیجی است که در مقابل توطئه‌ها و هجوم استکبار جهانی ایستاده است، این تفکر عراق و سوریه را نجات داد.

وی با اشاره به اینکه امروز یمن با تفکر بسیجی راست قامت ایستاده است تصریح کرد: همچنین براساس تفکر بسیجی است که حزب الله در برابر دشمنان انقلاب ایستاده و خارج چشم دشمنان اسلام است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری در همین راستا در مسیر بالندگی و رشد کمی و کیفی بسیج دستورات و راهنمایی‌هایی را بیان فرمودند عنوان کرد: یکی از اصول مسلم ماندگاری بسیج روح ایمان، توحید و خدا باوری است.

وی با اشاره به اینکه آنچه رمز ماندگاری بسیج شده است تبعیت از ولایت ایمان به توحید و وحدت است خاطر نشان کرد: بسیجیان همواره تبعیت از ولی مسلمین رهبری حکیم و فرزانه انقلاب را سرمشق خود دارند و بسیجیان با بصیرت چون خدا را باور دارند و اهل عمل هستند و خلوص دارند با بصیرت کامل و به موقع عمل می‌کنند.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: بسیجیان دوست و دشمن را می‌شناسند و به موقع عمل می‌کنند و باید به عنوان یک طلبه خدمت‌گذار از مردم با بصیرت و ولایتمدار زنجان که هوشیارانه عمل کردند قدردانی ‌کنم.

وی بیان کرد: مردم زنجان به ندای رهبر فرزانه لبیک گفتند و با حضور به موقع و با بصیرت نقشه دشمنان را نقش برآب کردند.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: مردم پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل زودتر به نقشه شوم دشمن پی برده و این اقدام بصیرت امت اسلامی زنجان را نشان داد.

وی عنوان کرد: روحیه بسیجی این است که بصیر باشد و به موقع اقدام کند و قطعا این روحیه خوبی که جوانان ما دارند خود را برای پذیرایی از حکومت واحد جهانی امام زمان(عج) آماده می‌کنند.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: با این اقدام روح شهدا و روح بلند امام راحل شاد می‌شود و مقام معظم رهبری نیز از حضور توام با بصیرت شما بسیجیان خوشحال می‌شود.

سردار کرمی: بسیج باطل‌السحر فتنه‌ی دشمنان اسلام است ‏

جهانبخش کرمی با تبریک 40 سالگی بسیج به‌تمامی بسیجیان و ملت ایران، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان شما ملت ایران در ایام گذشته خدعه دشمنان را خنثی کردید.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره)، ابراز کرد: امام می‌فرمایند بسیج مدرسه عشق، مکتب شاهدان شهیدان گمنامی است که پیروانش بر بالای گلدسته‌های آن اذان رشادت و شهادت سر می‌دهند.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیا اینکه بسیج لشکر مخلص خدا است که همه مجاهدان از اول تا آخرین دفتر آن را امضا کرده‌اند، تصریح کرد: بسیج گل‌های باغ انقلاب است، بسیج در سرزمین ولایت می‌روید.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل برای پاسداری از انقلاب اسلامی برای مشارکت دادن مردم در اداره کشور برای تشکیل بسیج مردمی فرمان صادر کردند و این نهاد مردمی تشکیل دادند.

فرمانده سپاه استان زنجان بابیان اینکه بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و نیروی مسلح هشت سال به همراه ملت شریف ایران در مقابل دنیا ایستادند خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) عزیزمان بر بازوی بسیجیان بوسه زدند و برای این بوسه افتخار کردند.

وی بابیان اینکه بسیجیان باطل‌السحر فتنه‌ی دشمنان اسلام هستند افزود: بسیجیان در تمامی فتنه‌ها حاضر بودند و با کمک ملت شهیدپرور و با پرچم‌داری مرم شهید پرور فتنه دشمنان را خنثی کردند.

کرمی با اشاره به امروز هم درصحنه دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و خدمات‌رسانی بسیجیان عزیز گوش‌به‌فرمان ولایت و درصحنه هستند، عنوان کرد: من دست همه بسیجیان را می‌بوسم و از زحمات شما بسیجیان حاضر درصحنه‌های مختلف تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب سلامی ابراز کرد: در گام دوم انقلاب هم طبق منویات مقام معظم رهبری بسیجیان عزیز به‌پیش خواهند رفت و به کوری چشم دشمنان همه فشار ها و تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان را خنثی خواهند کرد.//ک//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر