logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۳۷۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

روحیه بسیجی نیاز امروز جامعه برای خدمت مخلصانه و بی‌منت به مردم است

روحیه-بسیجی-نیاز-امروز-جامعه-برای-خدمت-مخلصانه-و-بی‌منت-به-مردم-است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: روحیه بسیجی نیاز امروز جامعه برای خدمت مخلصانه و بی‌منت به مردم است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام اسمعیل صادقی نیارکی همایش یاوران ولایت که با حضور بسیجیان دستگاه قضایی استان زنجان، جانشین سپاه انصارالمهدی استان ،سردار رضایی از راویان دفاع مقدس و معاونین دادگستری  به مناسبت هفته بسیج در مهدیه غدیر برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج بر همه بسیجیان مخلص اظهار کرد: بسیج یادگار امام راحل و شجره طیبه است و اگر به مبانی تشکیل بسیج توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توجه داشته باشیم و هدف از تشکیل بسیج مشارکت مردم سالاری دینی در حکومت اسلامی یعنی مشارکت مردم در اداره حکومت اسلامی است که امام روی این موضوع تأکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ اسلامی آنچه که در غرب معروف است متفاوت بوده و آنچه که در غرب به آن اهمیت می دهند احزاب است عنوان کرد: این احزاب سیاسی نمادی از اراده مردم است، اما در فرهنگ دینی و اسلامی احزاب نمایندگی مردم را ندارند، بلکه آحاد مردم نمایندگی دارند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان اظهار کرد: یکی از مبانی فکری تشکیل بسیج همین حدیث نبوی که همه شما نگهبانید و به آنچه که شما نگهبان هستید در برابر خداوند متعال مسئولیت دارید یعنی مشارکت همگانی در اداره حکومت اسلامی هستید.

رییس کل دادگستری استان زنجان  با بیان اینکه یکی از مواردی که به این مبانی فکری اشاره و می پردازد حفظ ارزشها و اهداف انقلاب است افزود: هر انقلابی که شکل می گیرد در کنارش افرادی هم شکل می گیرند و هدف انقلاب اسلامی یعنی از مردم برای مردم بودن نه برای اهداف شخصی بلکه حرکت در مسیر صحیح است.

صادقی نیارکی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی امروز مواجهه با هجمه هایی بیرونی است و دشمن رسما اعلام کرد برای حوادث چند روز اخیر دو سال برنامه ریزی کرده بود و منتظر یک فرصت بود تا برنامه های شوم خود را پیاده کند و این دشمن از زمان پیروزی انقلاب به دنبال ضربه زدن است ،چرا که افزایش قیمت بنزین یک بهانه بود تا دشمن وارد میدان شود و دیدید این مردم عزیز و بسیجیان مخلص اجازه ندادند دشمن میدان داری کند بلافاصله به میدان آمدند و با حضور خود ضمن وفاداری به نظام و رهبری مشت محکمی در دهان دشمنان زدند.

این مقام عالی قضایی استان افزود: تا زمانی که مردم و بسیج در میدان  باشد انقلاب آسیب نخواهد دید و به عبارتی خواب شوم دشمن تعبیر نخواهد شد این اهمیت بسیج است.

وی داشتن روحیه بسیجی را در ارائه خدمت مخلصانه و بی‌منت به مردم امری مهم و اثر گذار برشمرد و تصریح کرد: این روحیه بسیجی  بود که حماسه آفرید و مردم استان اولین استان در کشور بود که بعد از حوادث آشوب در کشور به خیابانها آمدند و تجدید عهد با انقلاب و تجدید بیعت با رهبری کردند.

رییس کل دادگستری استان زنجان ابراز کرد: عضویت در بسیج و به عبارتی بسیجی بودن یک افتخار است و بسیج نگاهش به بیرون نیست بلکه به داخل کشور است نگاهش به مردم ،تقوا و خدمت به جامعه است و حضور بسیج در تمامی عرصه ها و حوادث از قبیل زلزله ،سیل ساخت سازها و سایر موارد از افتخارات بسیج است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر