logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۳۷۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

سند آمایش سرزمین با حضور نخبگان در زنجان ویرایش شود/ بسیجیان یاوران حقیقی نظام، انقلاب و ملت هستند

سند-آمایش-سرزمین-با-حضور-نخبگان-در-زنجان-ویرایش-شود-بسیجیان-یاوران-حقیقی-نظام،-انقلاب-و-ملت-هستند-

استاندار زنجان بابیان اینکه سند آمایش سرزمین نیازمند ویرایش است، گفت: سند آمایش سرزمین با حضور نخبگان باید ویرایش شود.

 

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری با تبریک هفته بسیج به‌تمامی بسیجیان، اظهار کرد: بسیجیان یاوران حقیقی نظام، انقلاب و ملت هستند.

وی با اشاره به عدم اعلام نظر دستگاه‌ها در خصوص اعضای مهمان و سازمان‌های مردم‌نهاد عضو کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری، ابراز کرد: این نشان‌دهنده بی‌اهمیتی مدیران به این موضوعات است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه عدم مشارکت مدیران در این دست از مسائل نشان‌دهنده آن است که مدیران به دنبال تحقیق و پژوهش نیستند، تصریح کرد: وجود دانشگاه تحصیلات تکمیلی در استان یک مزیت برای تحقیق و پژوهش است.

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به دانشگاه تحصیلات تکمیلی باعث شده است که این دانشگاه پروژه های سایر استان‌ها را انجام داده است، عنوان کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان زنجان صاحب کرسی‌های اروپایی هستند.

حقیقی بابیان اینکه ما باید برای فکر کردن وقت بگذاریم، خاطرنشان کرد: مدیران کل کار های اجرایی را باید به مدیران جزء واگذار کنند.

وی با اشاره به اینکه من انتظار دارم تمامی مدیران در دستور جلسات مشارکت کنند، ابراز کرد: مدیران استانی طی یک هفته مواردی که نیاز است در جلسات مطرح شود را به دبیرخانه کارگروه‌ها اعلام کنند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با سازمان فناوری اطلاعات در خصوص تجارت الکترونیک هماهنگ شوند و نتیجه را به استانداری اعلام نمایند.

وی با اشاره به اینکه اصل کار آمایش سرزمین یک کار خوبی است، تصریح کرد: نقشه راه استان‌ها در آینده بر اساس همین آمایش سرزمین تنظیم می‌شود.

حقیقی با اشاره به مطالعات 12 ساله آمایش سرزمین، عنوان کرد: این سند آماده‌شده نیازمند ویرایش است و در یک نشست یک روزه با نخبگان این سند ویرایش شود.

وی با اشاره به سند آمایش‌های تنظیم‌شده در سال‌های قبل، افزود: سند آمایش سرزمین سال‌های گذشته آسیب‌شناسی شود و اسناد آمایش سرزمین سال‌های گذشته اگر موفق بوده است مورد توجه قرار گیرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر