logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۳۷۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره جنگلکاری منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان خبرداد

اجرای طرح توسعه جنگلکاری در 110 هکتار از اراضی ملی استان زنجان

اجرای-طرح-توسعه-جنگلکاری-در-110-هکتار-از-اراضی-ملی-استان-زنجان

رئیس اداره جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان از اجرای طرح توسعه جنگل با نهال در حوزه آبخیز آببر به مساحت 110 هکتار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد.

مجید معانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز اجرای طرح توسعه جنگل با نهال در حوزه آبخیز آببر اظهار کرد: این طرح به مساحت 110 هکتار در محل طرح مدیریت منابع جنگلی جمال آباد در حال اجرا است.

وی هدف از اجرای این طرح توسعه جنگل، ایجاد منظره زیبا و جلوگیری از آلودگی دانست و افزود: اُرس و زالزالک دونوع گونه کشت شده بر اساس اصول کشت دیم در این پروژه است.

رئیس اداره جنگلکاری منابع طبیعی وآبخیزداری استان زنجان همچنین به اعتبار تخصیص یافته به منظور اجرای طرح توسعه جنگل با نهال در حوزه آبخیز آببر اشاره کرد و گفت: 530میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی تصویب شده است.

بیشتر بخوانید:

تاکید مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان به افزایش و بهبود وضعیت آبخیزداری استان

وی با بیان این که این طرح هر ساله در فصل پائیز در نقاط مختلف استان عملیاتی می شود  تاکید کرد: در حال حاضر پروژه امسال 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده تا نیمه آذر ماه به اتمام می رسد.

معانی بیان کرد: سال گذشته برای اجرای طرح جنگلکاری با نهال از محل صندوق توسعه ملی 22 هکتار مصوب شده بود که 30 هکتار انجام شد .

وپی ابراز کرد: امسال از اعتبارات همین محل 110 هکتار مصوب شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 3 برابر افزایش مساحت اجرای طرح را شاهد هستیم.

رئیس اداره جنگلکاری اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان از اجرای غنی سازی جنگل با نهال در 30 هکتار از اراضی ملی طی سال جاری از محل طرح صیانت خبرداد و گفت: طرح توسعه جنگل با نهال در بیدان چای شهرستان زنجان به مساحت 50 هکتار نیز از محل اعتبارات طرح صیانت در حال اجرا است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر