logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۳۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یک فعال سیاسی:

انتظار مردم از رئیس جمهور آینده شکستن سد رکود است/ کاندیداها پیرامون مسائلی صحبت می کنند که مسئله مردم نیست

انتظار-مردم-از-رئیس-جمهور-آینده-شکستن-سد-رکود-است-کاندیداها-پیرامون-مسائلی-صحبت-می-کنند-که-مسئله-مردم-نیست

فعال سیاسی گفت:مردم انتظار دارند که دولت آینده برای شکستن سد رکود که اقتصاد را فلج و کسبه و اصناف را ناراحت کرده است برنامه ارائه کند.

حسین عبادتی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مسئله وحدت فارغ از انتخابات یک اصل در گفتمان انقلاب اسلامی است که در ادبیات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها به وحدت کلمه،وحدت نیروهای مومن و انقلابی و مردم تاکید کرده اند که به عنوان کلید واژه اصلی محسوب شده و نمی شود از آن عبور کرد.

وی با بیان اینکه اگر کسی با مسئله کلی وحدت مخالفت کند، مخالف گفتمان انقلاب اسلامی است،تصریح کرد: امکان دارد برخی ها سازو کار وحدت را متفاوت ببینند اما نباید این تفاوت منجر به تفرقه شود.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه برخی تصور می کنند کل حقیقت در اختیار آنها است و باقی باطل است، افزود: با این تفکر نمی شود وحدت را معنا کرد همانگونه که در حوزه انتخابات مسائل رنگین کمانی تر از حوزه اندیشه است و فضا باید منعطف تر باشد.

عبادتی گفت: استکبار ستیزی،رسیدگی به مستضعفین  استقلال،عزت کشور و رفاه عمومی به عنوان اصولی کلی کشور است که در اصول ما جا دارد و باید سلایق برای رسیدن به اصول را کنار گذاشت.

وی با بیان اینکه حضور آیت الله رئیسی به دلیل جایگاه و سوابق خوبی که در ذهن مردم دارند، فرصت مغتنمی در عرصه انتخابات است، تصریح کرد: این حضور می تواند به همگرایی نیروهای اصولگرا کمک می کند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه تا انتخابات زمان زیاد باقی مانده است و تجربه نشان داده است که در روزهای آخر اتفاقات متعددی تجربه می شود، افزود: با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهار سال سرنوشت کشور در اختیار یک فرد قرار می گیرد که باید از حضور افراد با توانمندی های بالا استقبال کرده و به رای مردم و احترام گذاشت.

عبادتی بر ضرورت دوری از فضای پوپولیستی و تخریب محور در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات باید به  عرصه اعلام موضع در خصوص مشکلات صنفی مردم باشد.

وی با بیان اینکه اگر قرار است صداو سیما مناظرات را مدیریت کند باید در خصوص مسائل صنفی مردم موضع کاندیداها را بپرسد،افزود: مثل این مسئله که نظر کاندیدای ریاست جمهوری در خصوص جایگاه پرستاران چیست و آیا به این شیوه ناعادلانه دولت فعلی ادامه می دهد یا این فاصله وحشتناک را پر می کند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه باید موضع رئیس جمهور در خصوص نگاهش به مشکلات فرهنگیان پرسیده شود که آیا نگاهش،نگاه دولت فعلی خواهد بود یا برنامه هایی در این خصوص دارد، افزود: مردم انتظار دارند کاندیدای ریاست جمهوری برنامه های خود را در خصوص حمایت از تولید داخلی اعلام کند.

عبادتی با اشاره به اینکه کاندیدای ریاست جمهوری باید به این سئوال که آیا همانند دولت فعلی از زین دوچرخه تا ناخنگیر را از چین وارد خواهد کرد یا برنامه ای در این زمینه دارد، پاسخ دهد، افزود: مردم انتظار دارند که دولت آینده برای شکستن سد رکود که اقتصاد را فلج و کسبه و اصناف را ناراحت کرده است برنامه ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر متاسفانه کاندیداها پیرامون مسائلی صحبت می کنند که مسئله مردم نیست، بیان داشت: شاید این حرف ها خوب باشد اما قطعا مسئله مردم نیست.

این فعال سیاسی گفت: برای مردم جای ابهام است که دولت آینده چه برخوردی با مدیران متخلفی که خودروی غیر ایمن در اختیار مردم بدون خدمات پس از فروش قرار می دهند، خواهد داشت.

 وی با بیان اینکه امروز وقتش رسیده است که رئیس جمهور حرف صریح بزند، افزود: نباید رئیس جمهور آینده قبل از انتخابات قول حل مشکلات مردم در 100 روز را بدهد و بعد از انتخابات بگوید من گفته بودم 100 روزه گزارش می دهم. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر