logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در پیام استاندار زنجان به مناسبت تشکیل بنیاد مسکن آمده است؛

بصیرت مدبرانه امام خمینی (ره) در راستای محرومیت زدایی نمونه ای کم نظیر در تاریخ کشور است

بصیرت-مدبرانه-امام-خمینی-(ره)-در-راستای-محرومیت-زدایی-نمونه-ای-کم-نظیر-در-تاریخ-کشور-است

استاندار زنجان در سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) و تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد که در این پیام آمده است،بصیرت و توجه مدبرانه امام خمینی (ره) به محرومیت زدایی از جامعه اسلامی در تمامی ابعاد آن نمونه ای کم نظیر در تاریخ کشور است.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسداله درویش امیری در سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر افتتاح حساب 100 و به تبع آن تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با انتشار پیامی این اقدام مدبرانه را زمینه ساز رفع محرومیت در جامعه عنوان کرد.  

در این پیام آمده است؛
 بصیرت و توجه مدبرانه امام خمینی (ره) به محرومیت زدایی از جامعه اسلامی در تمامی ابعاد آن نمونه ای کم نظیر در تاریخ کشور است.
 21 فروردین ماه سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب مبنی بر افتتاح حساب 100 و به تبع آن تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 9 روز پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از نمونه های بارز و مهم دیدگاه والای ایشان به شمار می رود و بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از برکات مستمر و صدقات جاریه امام راحل می باشد و تاکنون منشا خدمات فراوانی در راستای تحقق فرمان تاریخی امام (ره) به ویژه در تامین مسکن محرومان، محرومیت زدایی در روستاها و بازسازی مناطق آسیب دیده بوده است.
لذا اینجانب سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون همه خدمتگزاران کشور و به ویژه کارکنان خدوم و مسئولان این نهاد انقلابی را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

اسداله درویش امیری
استاندار زنجان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر