logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۳۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
برادر شهید شهریاری:

تدین و تعهد رمز ماندگاری نام شهید شهریاری است/باید پاسدار ارزشهای اسلامی و دستاوردها باشیم

تدین-و-تعهد-رمز-ماندگاری-نام-شهید-شهریاری-است-باید-پاسدار-ارزشهای-اسلامی-و-دستاوردها-باشیم

برادر شهید شهریاری با اشاره به ویژگی‌های شهید شهریاری گفت: تدین و تعهد رمز ماندگاری نام شهید شهریاری است.

به گزارش موج رسا; فرید شهریاری در جمع خبرنگاران با تبریک روز فناوری هسته‌ای اظهار داشت: عزت و اقتدار هر کشور به داشته‌های آن کشور است، به لطف خداوند با همت جوانان این مروز و بوم  یکی از ارزشهایی که کشور ما به خود می‌بالد داشتن علم انرژی هسته‌ای است.

وی با بیان اینکه امیدوارم با همت و تلاش مسئولان کشور پاسدار ارزشهای اسلامی باشیم، ابراز کرد: باید روز به روز به ارتقا ارزشهای اسلامی بپردازیم تا یاری جستن از آموزه‌های اسلامی قله‌های موفقیت را در عرصه‌های علمی نیز بپیماییم.

برادر شهید شهریاری با اشاره به مهمترین خصوصیات اخلاقی و رفتاری شهید شهریاری عنوان کرد: تدین شهید شهریاری زبانزد همه کسانی بود که ایشان را میشناختند.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری بسیار متواضع بود، گفت: برادرم همیشه خود را در محضر خدا می‌دانست و در سالهایی که بنده با ایشان زندگی کردم به این خصوصیات پی‌بردم.

شهریاری بیان کرد: برادرم در خلوت و در بین عموم مردم یک منش داشت و در هرکاری قبل از هرچیز فقط خدا را می‌دید.

وی رمز ماندگاری نام شهید شهریاری را تدین وی دانست و خاطرنشان کرد: دانشمندان هسته‌ای زیادی در کشور ما وجود دارند اما ایمان بالا، تعه و تدین شهید شهریاری سبب شد شهید شهریاری علاوه بر طی نمودن قله‌های علم به درجه شهادت نیز برساند.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر