logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۳۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)/

همایش بزرگ دوچرخه سواری در زنجان برگزار می‌شود

همایش-بزرگ-دوچرخه-سواری-در-زنجان-برگزار-می‌شود-

همایش بزرگ دوچرخه سواری بانوان همزمان با آقایان در محل پارک بانوان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; سید سعید صفوی مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج‌ رسا اظهار کرد: همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با همکاری شهرداری زنجان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش دوچرخه سواری با عنوان یادبود آتش نشانان شهید و گرامیداشت میلاد امیر مؤمنان حضرت علی‌(ع) و روز پدر خبرداد و افزود: این همایش ساعت 10 صبح روز سه شنبه 22 فروردین 96 برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با بیان اینکه همزمان این همایش در پارک بانوان نیز برای بانوان برگزار می‌شود ابراز کرد: مسیر دوچرخه سورای برادران نیز از محل آتش نشانی شماره 2 آغاز و به سمت میدان گمنام، میدان ارتش، سعدی شمالی، چهار راه سعدی، سعدی وسط ، خیابان دلجویی، دروازه رشت، خیابان صفا و در پایان به داخل کارخانه کبریت ختم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام جهت شرکت در این همایش از روز از 19 فروردین تا پایان امروز در مجموعه ورزشی انقلاب در هیئت دوچرخه سواری انجام می‌شود ابراز کرد: در روز برگزاری همایش نیز از ساعت 8:30 صبح در همان مکان ثبت نام انجام می‌شود.

صفوی با اشاره به اینکه این همایش در راستای ترویج و توسعه ورزش و بویژه دوچرخه سواری و تقویت روحیه نشاط و شادابی و رشد و بالندگی جامعه برگزار می‌شود و از تمامی شهروندان زنجانی برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آورد.

وی ابراز کرد: این طرح به منظور فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه و کاهش ترافیک و آلودگی سطح شهر در زنجان برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با بیان اینکه در پایان مسابقه نیز برای شرکت کنندگان جوایز در نظر گرفته شده است افزود: برای 110 نفر از حاضرین در این برنامه به صورت قرعه کشی وسایل ورزشی و دوچرخه اهدا می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر