logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۳۵۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار ماهنشان:

زیرساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی ماهنشان آماده است/ وضعیت محورهای زنجان- دندی و نیک‌پی-ماهنشان ارتقا می‌یابد

زیرساخت‌ها-برای-حضور-سرمایه‌گذاران-در-شهرک-صنعتی-ماهنشان-آماده-است-وضعیت-محورهای-زنجان-دندی-و-نیک‌پی-ماهنشان-ارتقا-می‌یابد

فرماندار ماهنشان در مورد تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی ماهنشان گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی ماهنشان ماهنشان تامین شده است.

مجتبی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در شهرستان ماهنشان دو شهرک صنعتی وجود دارد اظهار کرد: یک شهرک صنعتی روی در بخش انگوران بوده و یکی هم شهرک صنعتی ماهنشان است.

وی در مورد تامین زیرساخت‌ها برای حضور سرمایه‌گذاران به منظور سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی ماهنشان افزود: همه زیرساخت‌ها در شهرک‌ صنعتی ماهنشان برای حضور سرمایه‌گذاران آماده است.

فرماندار ماهنشان افزود: در مورد راه‌های ارتباطی زنجان به دندی و نیک‌پی به ماهنشان سعی داریم وضعیت این راه‌ها بهبود داده و ارتقا دهیم و از سرمایه‌گذاران نیز برای حضور در این منطقه استقبال کرده و حمایت‌های لازم نیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان دارای پتانسل‌های بالایی در زمینه‌های معدنی و کشاورزی دارد افزود: در حال حاضر در این شهرستان کشت گیاهان دارویی، توسعه باغات پسته و کشت زعفران به خوبی انجام شده و توسعه می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

برداشت سالانه ۲۰ کیلوگرم طلا از معدن طلای شهرستان ماهنشان

نوری در خصوص روند توسعه واحدهای فرآوری آبزیان در ماهنشان عنوان کرد: یک واحد تونل انجامد و یک واحد بسته بسته‌بندی ماهی در شهرک صنعتی ماهنشان در شرف احداث است و یک واحد نیز در زمینه تولید خوراک آبزیان فعالیت دارد.

وی ابراز کرد: واحد تولیدی که در زمینه تولید خوراک ماهی در این شهرستان فعالیت می‌کند در مقطعی با مشکلات مالی مواجه شد ولی در حال حاضر فعال است.

فرماندار ماهنشان عنوان کرد: تعدادی از پرورش دهندگان خوراک ماهی را از استانهای دیگر تامین می‌کنند و اگر واقعا آبزی پروران در این شهرستان خوراک مزارع خود را از این واحد تولیدی تامین کنند هم مشکل پرورش دهندگان و هم مشکل این واحد تولیدی برطرف می‌شود و این واحد تولیدی نیز می‌تواند کار خود را توسعه دهد.

وی خاطر نشان کرد: این واحد در حال حاضر همه نیاز شهرستان را نمی‌تواند تامین کند ولی نیاز بخشی از مزارع ماهی این شهرستان توسط این واحد تولیدی تامین می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر