logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۳۵۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبرداد

راه‌یابی 2 دانشجو دانشگاه پیام نور استان زنجان به مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان جهان

راه‌یابی-2-دانشجو-دانشگاه-پیام-نور-استان-زنجان-به-مسابقات-قهرمانی-ووشو-دانشجویان-جهان

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان از راه‌یابی نیلوفر محمدی و زهرا حسینی دو دانشجو دانشگاه پیام نور زنجان به مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان جهان خرداد.

 اصغر حاجی علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی ووشو دانشگاه‌های پیام نور کشور، اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به حضور گسترده دانشجویان دانشگاه پیام نور در این مسابقات، ابراز کرد: دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان نیز در این مسابقات حضور چشم‌گیری داشتند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان زنجان، تصریح کرد: در این مسابقات و در بخش ساندا دو دانشجو دختر رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور زنجان خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه نیلوفر محمدی در مسابقات قهرمانی ووشو دانشجویان دانشگاه پیام نور مدال طلا را ازآن خود کرد، ادامه داد: زهرا حسینی دیگر دانشجوی دانشگاه پیام نور زنجان مدال نقره را در این مسابقات به خود اختصاص داد.

حاجی علی‌اکبری بابیان اینکه این دو دانشجو به مسابقات قهرانی دانشجویان جهان راه‌یافته‌اند، عنوان کرد: این مسابقات در کشور چین‌ برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این رویداد زینب اسماعیلی به‌عنوان مربی و هنگامه امیری به‌عنوان سرپرست تیم، اعزامی را همراهی کرند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر