logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۳۵۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش استان زنجان خبر داد

آموزش 3 هزار معلم در طرح ویژه تربیت‌بدنی/ افتتاح 14 پروژه با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش

آموزش-3-هزار-معلم-در-طرح-ویژه-تربیت‌بدنی-افتتاح-14-پروژه-با-حضور-معاون-وزیر-آموزش‌وپرورش

معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش استان زنجان از آموزش 3هزار معلم در طرح ویژه تربیت‌بدنی خبر داد.

به گزارش موج رسا; ذبیح‌الله تاراسی  امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به چاپ 14 هزار جلد بروشور در خصوص ورزش دانش‌آموزی، افزود: کارگاه‌های آموزشی برای اولیا در حوزه ورزش در بیش از هزار مدرسه برگزارشده است.

وی با اشاره به آموزش 3هزار معلم در طرح ویژه تربیت‌بدنی، ابراز کرد: معلمان حاضر در این طرح آموزش‌های لازم را برای زمانی که معلم ورزش حضور نداشته باشند را دیده‌اند تا جایگزین معلمان ورزش در  مواقع ضروری باشند.

معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به طرح نرمش صبح گاهی، تصریح کرد: در این طرح در ابتدای کلاس معلمان 5دقیقه در اول کلاس با دانش آموزان حرکات کششی را در کلاس‌ها انجام خواهند داد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌ها آموزش‌وپرورش با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش تصریح کرد: 3 زمین چمن مصنوعی و 11 پروژه ورزشی کوچک در مدارس با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش افتتاح می‌شود.

تاراسی با اشاره به طرح کاروان تجهیزات ورزشی مدارس، عنوان کرد: طبق روال هرسال آموزش‌وپرورش امسال نیز طرح کاروان تجهیز لوازم ورزشی در مدارس استان را بااعتبار450 میلیون تومان برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت 633 معلم ورزش در مجموعه آموزش‌وپرورش استان، خاطرنشان کرد: 13 معلم با مدرک دکتری و 160 معلم با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و 20 دانشجوی دکتری در آموزش‌وپرورش استان فعالیت می‌کنند.

وی از فعالیت 5 هنرستان تربیت‌بدنی در استان خبر داد و افزود: فارغ‌التحصیلان این مدارس در ورزشگاه‌های استان و هیئت‌های ورزشی فعال هستند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر