logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۶
[ شناسه خبر : ۱۳۴۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

اعتبار اشتغال کمیته امداد 131 میلیار تومان است

اعتبار-اشتغال-کمیته-امداد-131-میلیار-تومان-است

استاندار زنجان از افزایش اعتبار اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) 131به میلیار تومان خبر داد.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی شامگاه پنجشنبه در آیین واگذاری خودرو به مددجویان در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با بیان اینکه اقداماتی که توسط کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شده است از روی وظیفه و تکلیف اداری نبوده اظهار کرد: کار کنان کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس صداقت، محبت و اخلاص کار کرده اند.

وی با اشاره به سفر های روستایی خود در استان زنجان ابراز کرد: در بازدید از ۱۴۰ روستای استان افرادی که به دلیل مشکلات به ما مراجعه کرده اند کمتر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده اند.

حقیقی بیان کرد: ارائه خدمات به جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) به طور مطلوب انجام می شود.

وی با اشاره به همکاری و همراهی نهاد هایی همچون بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بهزیستی و بانک ها عنوان کرد: از ابتدای خدمت دراستان زنجان سعی در همراهی و هماهنگی بیشتر این نهاد ها با کمیته امداد امام خمینی (ره) داشته ایم.

استاندار زنجان با بیان اینکه اشتغال و خودکفایی 2 امر بسیار مهم برای کمیته امداد امام خمینی (ره) است تصریح کرد: در سال گذشته تلاش شد تا در این حوزه ها گام های مهمی  برداشته شود و امسال نیز اعتبار اشتغال به ۱۳۱ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده  که بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به کمیته رصد در زمینه اشتغال خاطر نشان کرد: برای اشتغال استان کمیته رصد راه اندازی کردیم تا تعداد شغل های ایجاد شده در استان را مردم بینند.

حقیقی با اشاره به جذب ۲۰۰ نفر در شرکت ترانسفو افزود: با برگزاری آزمون و با رعایت عدالت امکان جذب این کارکنان فراهم شد که اکثر این کارکنان جدید از طبقه متوسط و پایین جامعه هستند.

در پایان این مراسم با حضور استاندار زنجان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)استان زنجان دستگاه خودرو به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر