logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۳۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

پروژه سبزه میدان نیازمند همکاری همه دستگاه‌های خدمات رسان است

پروژه-سبزه-میدان-نیازمند-همکاری-همه-دستگاه‌های-خدمات-رسان-است

رئیس شورای شهر زنجان گفت: پروژه سبزه میدان نیازمند همکاری همه دستگاه های خدمات رسان است.

به گزارش موج رسا; حمید رضا حمیدی امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به دکوراسیون جدید شورای شهر، اظهار کرد: کل هزینه اجرای دکوراسیون جدید شورای شهر ۵۰میلیون تومان است و هزینه پایین اجرای طرح به دلیل تمایل پیمانکار برای تبلیغ کار خود است.

وی با بیان اینکه به مردم قول داده بودیم به تناوب در خصوص پیشرفت پروژه سبزه میدان گزارش دهیم، افزود: پروژه سبزه میدان برای شهرداری نیست و این پروژه برای مردم است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه مردم زنجان ۴۰سال است که منتظر این پروژه هستند، ابراز کرد: ما مطالبات مردم و شورای شهر را به شهرداری و پیمانکار منتقل کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در پروژه سبزه میدان ما انتظار کمک از دستگاه های خدمت رسان را داریم، تصریح کرد: همه دستگاه های خدمات رسان مانند شرکت آب و فاظلاب، شرکت برق، شرکت گاز و مخابرات تاسیساتی در محل پروژه سبزه میدان دارند.

حمیدی با اشاره به اینکه دلیل کاهش سرعت گودبرداری پروژه سبزه میدان وجود تاسیسات دستگاه های خدمات رسان است، تصریح کرد: دستگاه های شرکت گاز، شرکت برق و مخابرات همکاری های لازم را داشته اند و مشکل شرکت آب و فاظلاب نیز روز گذشته حل شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت اب و فاظلاب برای جابجایی تاسیسات خود از شورای شهر درخواست تامین اعتبار داشت، خاطرنشان کرد: این مسئله در جلسه با  حضور فرماندار، نماینده شورای شهر و مدیر عامل شرکت اب و فاظلاب حل شد، که امیدواریم پروژه باسرعت مناسب انجام شود.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه پروژه سبزه میدان یک شانس برای مدیران استانی است تا نام خود را به عنوان خادمان مردم ثبت کنند، بیان کرد: نیازمند ساخت فیلم مستند سبزه میدان هستیم.

وی با اشاره به توقف بزرگ راه محور پادگان ارتش، افزود: من به عنوان رئیس شورای شهر دلیل توقف پروژه محور پادگان را نمی دانم.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر