logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۳۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

جمهوری اسلامی به تاسی از تعالیم قرآن در مقابل آمریکا ایستاده است/ بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت جوانان را مشخص کرد

جمهوری-اسلامی-به-تاسی-از-تعالیم-قرآن-در-مقابل-آمریکا-ایستاده-است-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-مسئولیت-جوانان-را-مشخص-کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به خباثت های آمریکا گفت: جمهوری اسلامی به تاسی از تعالیم قرآن در مقابل آمریکا ایستاده است.

ابراهیم رفیعی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در شرایط حساس کنونی که همه جهان به میزان خباثت و پلیدی آمریکا پی برده اند، اظهار کرد: همه جهان جنایت های آمریکارا می دانند ولی هیچ دولتی جرات نمی کند مقابل آمریکا بایستد.

وی با اشاره به اینکه در این شرایطی که هیچ کسی جرات ایستادگی در برابر آمریکا را ندارد تنها ملت ایران هستند که در مقابل این نظام مستکبر ایستاده اند، ابراز کرد: ملت شریف ایران با تاسی از رهنمود ها و مبانی نظری اسلام، تعالیم قرآن، سنت پیامبر و معصومین و مکتب عاشورا این قدرت و قوت را حس می کنند که مردانه جلوی زور گویی ها و استکبار آمریکا بایستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، عنوان کرد: جوانان رژیم ستم شاهی را ندیده اند و هشت سال دفاع مقدس را درک نکرده اند؛ ولی با بیانیه گام دوم انقلاب جوانان مسئولیت خودشان را احساس می کنند.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش جوانان تاکید است، تصریح کرد: به نظر من این دوره دوره سراسر نور و رحمت و ترقی برای مردم شریف ایران خواهد بود.

رفیعی با بیان اینکه راهپیمایی ها و حضور مردم در این راهپیمایی ها نمادین است، خاطر نشان کرد: راهپیمایی ها برای این است که ما بگوییم مردم ما اهل شور و شعور حسینی هستند و سرلوحه کار مردم ایران کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است.

وی با بیان کرد: اکنون زمانی است که دانش آموزان وظیفه و تکلیف خود را برای مقابله با یزیدیان می دانند و می خواهند این نقش خود را در جامعه ایفا کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر