logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۳۴۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

عاقبت خوش خدمتی به آمریکا خواری و پستی است/ زیر بار زور نرفته و نخواهیم رفت

عاقبت-خوش-خدمتی-به-آمریکا-خواری-و-پستی-است-زیر-بار-زور-نرفته-و-نخواهیم-رفت

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به خباثت های آمریکا علیه ملت ایران گفت: عاقبت خوش خدمتی به آمریکا خواری و پستی است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در مراسم زنگ استکبارستیزی با بیان اینکه آمریکا از همان ابتدا خوی استکباری داشته است، اظهار کرد: حقوق بشر، انسانیت و ... تنها به عنوان ابزار قرار داده تا دیگران را سرکوب کند چرا که به هیچ یک اعتقادی ندارد.

وی با اشاره به تجربه های تاریخی خیانت آمریکا از جمله کودتای 28 مرداد ماه عنوان کرد: در آن روز که انقلابی وجود نداشت و همه زنده آمریکا می‌گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه زمان بزن در رو گذشته است، خاطرنشان کرد: اگر آمریکا می‌تواست حمله کرده و نتیجه بگیرد به طور یقین یک ساعت هم دریغ نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها حتی یک عذرخواهی هم در خصوص کودتای 28 مرداد نداشتند، بیان کرد: 36 سال محمدرضا پهلوی با همه قدرت به آمریکا خدمت کرد اما وقتی با انقلاب مردم از کار برکنار شد آمریکا اجازه نداد که محمدرضای پهلوی برای مراجعه به آنجا برود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا با همه خوش خدمتی آل سعود پادشاه عربستان را گاو شیرده می‌نامد، گفت: در بحث لانه چندین کتاب به صورت مستند موجود است که دخالتهای آمریکا را نشان می‌دهد، این در حالی است که خیلی اسناد را هم سوزاندند.

وی با تاکید بر اینکه ما زیر بار زور نرفته و نخواهیم رفت، افزود: آینده برای جوانان و نوجوانان است باید در صحنه حضور داشته باشند.

فتح الله حقیقی نیز در این مراسم با بیان اینکه آمریکا نسبت به قبل خیلی ضعیف‌تر و وحشی‌تر شده است، اظهار کرد: یکی از بزرگترین توفیقات مردم ما به خصوص جوانان و نوجوانان این بوده راه نفوذ آمریکایی‌ها را به کشور بسته‌اند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر