logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۳۳۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان؛

مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در استان زنجان اعلام شد

مسیرهای-راهپیمایی-13-آبان-در-استان-زنجان-اعلام-شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با نزدیک شدن به یوم‌الله 13 آبان، مسیرهای راهپیمایی مردم همیشه در صحنه استان زنجان از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان اعلام شد.

به گزارش  حجت الاسلام ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: مردم همیشه در صحنه استان زنجان یک‌ بار دیگر و در صحنه‌ ای سرنوشت‌ساز در یوم الله 13 آبان در راهپیمایی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه ،بصیرت خود را در این روز به نمایش می گذارند، افزود: باید جهانیان بدانند که ملت ولایت‌ مدار ایران اسلامی هیچ‌ گاه از آرمان‌های امام راحل جدا نشده و ادامه‌ دهنده خون شهدا است.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم زنجان در یوم‌ الله 13 آبان از مقابل چهارراه امیرکبیر تا مقابل امام‌زاده سید ابراهیم (ع) زنجان در راهپیمایی حضور می یابند، افزود:این مراسم از ساعت 9:30 دقیقه صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات برگزار می ‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مردم ولایت ‌مدار ابهر نیز مسیر راهپیمایی را از مقابل چهار راه امام حسین این شهر تا میدان انقلاب برگزار می ‌کنند.

حجت الاسلام ناصر مسیر و زمان راهپیمایی در خرم‌دره را از ساعت 10 صبح از مسجد رسول الله تا مصلی نماز جمعه اعلام کرد و گفت: در شهر قیدار نیز مسیر راهپیمایی از میدان شهدا تا مزار شهدا برگزار می ‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی یوم‌ الله 13 آبان در شهر آب‌بر نیز از میدان امام علی (ع) تا مصلی نماز جمعه برگزار می شود، ادامه داد: همچنین زمان برگزاری این مراسم در شهرستان سلطانیه از مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا است.

این مسئول مسیر راهپیمایی در شهر زرین‌آباد، را از مقابل سپاه تا مصلای نمازجمعه اعلام کرد و گفت: مردم ماه‌نشان نیز راهپیمایی خود را از سه راهی ینگجه تا  مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌کنند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مراسم راهپیمایی یوم‌ الله 13 آبان در هیدج از میدان شهرداری تا مسجد صاحب‌ الزمان و  صائین‌قلعه از مقابل شهرداری تا مسجد صاحب‌ الزمان خواهد بود.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: مردم حلب نیز از مقابل بخشداری تا مسجد جامع و مردم  سجاس از مقابل میدان امام حسین (ع) تا مزار شهدا در این راهپیمایی شرکت می کنند.

وی افزود: همچنین گرمابی ها از مقابل میدان معلم تا مسجد جامع، مردم زرین‌ رود از میدان توحید تا مزار شهدا راهپیمایی می کنند.

این مسئول ادامه داد: در چورزق نیز مردم از جنب بخشداری تا مسجد امام حسین (ع) و گیلوان از میدان امام تا مسجد جامع در این راهپیمایی شرکت می کنند.

وی افزود: راهپیمایی در درام نیز از مسجدالهادی تا مزار شهدا و  دستجرده از میدان تا مسجد جامع برگزار می شود.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: مردم دندی از مقابل سپاه تا مزار شهدا،مردم  پری از مقابل پاسگاه انتظامی تا مقابل دبیرستان بهشت و اهالی انگوران از مقابل مخابرات تا سالن ورزشی استکبار ستیزی خود را به نمایش می گذارند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر