logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۳۲۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

جلسات شورای مسکن جای کار کارشناسی نیست/ دستگاه‌های دولتی برای واگذاری زمین‌های مازاد خود یک هفته وقت دارند

جلسات-شورای-مسکن-جای-کار-کارشناسی-نیست-دستگاه‌های-دولتی-برای-واگذاری-زمین‌های-مازاد-خود-یک-هفته-وقت-دارند

استاندار زنجان با اشاره به نحوه برگزاری جلسه شورای مسکن گفت: جلسات شورای مسکن جای کار کارشناسی نیست.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان با بیان اینکه بهتر است در این جلسات چاچوب را حفظ کنیم، اظهار کرد: در این جلسه بی ارتباط آمدیم و حرفهایی زدیم که نباید اینگونه می‌شد.

وی با اشاره به اینکه باید دید قانون چرا اجرا نمی‌شود، ابراز کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در استان اجازه نمی‌دهم کسی کار غیرقانونی انجام دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه یکی از راه‌های رونق تولید و توجه به اقتصاد مقاومتی ساخت و توسعه مسکن است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در جلسه‌ای به این مهمی دستورات جلسات را فی البداهه آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۴۰۰۰ واحد مسکونی داریم که وضعیت آنها حل نشده است، افزود: بهتر است به جای دستورات فی البداهه ۱۰ دستور به جلسه آورده و مشکل را حل کنیم.

حقیقی با بیان اینکه امکان ندارد بدون رعایت ایمنی کاری انجام دهم و بعدها مشکل ایجاد شود، گفت: حرفم این است که چرا قبل مصوبه حرف نزدید و چیزی که مصوبه شده باید اجرا شود چرا که مردم انتظار دارند گره کارشان را بازکنیم.

وی با اشاره به اینکه قبل از برگزاری جلسه شورای مسکن باید چند جلسه برگزار شود تا گیرها مشخص شود، گفت: این جلسه جای کار کارشناسی نیست.

استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد جلسات شورای مسکن و ستادبازآفرینی کم است، اظهار کرد: توسعه مسکن موضوع مهمی است که نیاز به جلسات کارشناسی زیادی دارد.

وی با بیان اینکه باید از بضاعت‌های بخش خصوصی و دانشگاهیان در این خصوص استفاده شود، گفت: انتظار داریم که در پروژه ها از بومی ها استفاده شود.

حقیقی با اشاره به اینکه هر آچه بتوانیم در حوزه مسکن برای مردم محروم کار کنیم ارزش دارد، افزود: باید بتوانیم برای طبقه کمتر برخوردار از مسیر قانونی تخفیفاتی را در نظر بگیریم

وی با اشاره به زمین های مازاد دستگاه های دولتی عنوان کرد: قانون گفته دستگاه های دولتی زمین مازاد را در اختیار مسکن و شهرسازی قرار دهند و در این راستا دتسگاه ها یک هفته وقت دارند و اگر اینکار انجام نشود راه و شهرسازی در این راستا اقدام کند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر