logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۳۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در طی سال گذشته؛

4 هزار و 800 نفر به بیمه شدگان اجباری زنجان افزوده شد/طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان تا اردیبهشت ماه ادامه دارد

4-هزار-و-800-نفر-به-بیمه-شدگان-اجباری-زنجان-افزوده-شد-طرح-بخشودگی-جرائم-کارفرمایان-تا-اردیبهشت-ماه-ادامه-دارد

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در طی سال گذشته افزایش 14 هزار و 800 نفری تعداد بیمه شدگان اجباری را در زنجان داشته ایم .

به گزارش موج رسا; مسعود علیاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح اقدامات انجام شده در تامین اجتماعی استان در طی سال گذشته، اظهار داشت: علاوه بر افزایش 14 هزار و 800 نفری تعداد بیمه شدگان در زنجان تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری نیز با کاهش همراه بوده است.

وی افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری در استان را یکی از فاکتورهای روند اشتغالزایی در استان دانست و تصریح کرد: در طی سال گذشته تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری از 4 هزار نفر به  3 هزار و 200 در پایان سال رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به نام گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری ابراز کرد: سازمان تامین اجتماعی نیز به عنوان یک سازمان کلان و تاثیر گذار در حوزه اجتماعی و اقتصادی کشور است که اجرای دقیق سیاستهای اقتصاد مقاومتی حائز نقش تعیین کننده در بهبود وضعیت اشتغال، تولید و افزیش منابع مالی سازمان دارد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حمایت از تولیدکنندگان در راستای اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی در سازمان تامین اجتماعی، عنوان کرد: با رونق بخشی به تولید و اشتغال وضعیت منابع سازمان نیز بهبود پیدا کرده و سازمان می تواند به بیمه شدگان خدمات بهتری را ارائه دهد.

 

* بخشودگی جرائم 920 کارگاه مورد تائید قرار گرفته است

علیاری با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان در طی دو مرحله ابراز کرد: با اجرای مرحله اول در طی سال گذشته در مجموع 996 کارگاه متقاضی بودند که بخشودگی جرائم 920 کارگاه مورد تائید قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه اجرای بخشودگی جرائم کارفرمایان تا 6 اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با بخشودگی جرائم بدهی کارفرمایان نیز تقسیط شده و کارفرمایان بدهی خود را به صورت اقساطی پرداخت می‎کنند که امیدواریم تا پایان اجرای طرح 50 میلیارد تومان از بدهی کارفرمایان که قسمت عمده آن مربوط به جرائم است مشمول بخشودگی گردد.

 

* کاهش 50 هزار نفری مراجعات حضوری با اجرای ابلاغ الکترونیکی

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به کاهش 50 هزار نفری مراجعات حضوری با اجرای ابلاغ الکترونیکی در استان تصریح کرد: ارائه خدمات غیر حضوری در سطح استان مطلوب بوده و با اجرای ابلاغ الکترونیکی کاهش 50 هزاری مراجعات حضوری را در استان داشته‎ایم.

وی با بیان اینکه 5 کارگزاری در طی سال گذشته به تعداد کارگزاری‎ها اضافه شده است، عنوان کرد: در طی امسال نیز ایجاد کارگزاری در شهرستان ایجرود در دستور کار قرار دارد.

علیاری تعداد بیمه‎شدگان استان را 530 هزار نفر اعلام کرد و تشریح کرد:در طی سال گذشته برای 530 هزار نفر از بیمه شدگان شماره اختصاصی تأمین اجتماعی با عنوان SSNاختصاص یافته است.

 

* تعداد کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی استان به 20 هزار نفر رسید

وی با اشاره به افزایش تعداد کارگران ساختمانی زیر پوشش تامین اجتماعی استان در طی سال گذشته ابراز کرد:  تعداد کارگران ساختمانی تحت پوشش از 11 هزار و 500 نفر به 20 هزار نفر در پایان سال رسیده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با تشریح برنامه‎های امسال اجرای طرح بخشودگی جرائم، الکترونیکی شدن پرونده تمامی بیمه شدگان،اجرای طرح بازرسی هوشمند را از جمله برنامه‎های امسال دانست.//ک

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر