logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۳۲۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت های شغلی از طریق راهبران شغلی برای مددجویان زنجانی/ 50درصد فرصت های شغلی برای مددجویان از طریق راهبران شغلی ایجاد می‌شود

برنامه‌ریزی-برای-ایجاد-فرصت-های-شغلی-از-طریق-راهبران-شغلی-برای-مددجویان-زنجانی-50درصد-فرصت-های-شغلی-برای-مددجویان-از-طریق-راهبران-شغلی-ایجاد-می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت های شغلی از طریق راهبران شغلی برای مددجویان زنجانی خبر داد.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری در دیدار با مدیر امورشعب بانک توسعه تعاون این استان با بیان اینکه چالش های اقتصادی موجب بالارفتن مراجعات به این نهاد شده است اظهار کرد: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در بخش های مختلف از جمله اشتغال ، زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف این نهاد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه راهبرد کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف و ایجاد درآمد باثبات و پایدار برای مددجویان تحت حمایت است ، افزود: با همین رویکرد و برنامه ریزی انجام شده و در صورت تامین منابع اعتباری مورد نیاز و همکاری بانک های عامل 4000 فرصت شغلی جدید تا پایان امسال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد می شود.

صفری رویکرد های جدید کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز اشاره کرد و افزود: طبق الزامات موجود در بخش ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان تحت حمایت و رویکرد های جدید حوزه اشتغال کمیته امداد 50 درصد فرصت های شغلی در سالجاری از طریق راهبران شغلی ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه منابع تخصیصی به کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت در مقایسه با سال گذشته حدود سه برابر شده است، ادامه داد: امیدواریم با همراهی بانک های عامل زمینه تحقق برنامه های هدف گذاری شده این نهاد در حوزه اشتغال فراهم شود.

مسعود کردستانی مدیرامورشعب بانک توسعه تعاون استان زنجان نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با کمیته امداد در رابطه با پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد ، گفت: ایجاد اشتغال برای نیازمندان عزت نفس این خانواده ها را افزایش داده و بسیار ارزشمند است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر