logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۳۱۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت تکواندو استان زنجان خبرداد

کسب 50 مدال تکواندوکاران زنجانی در مسابقات کشوری/ ورزش های انفرادی استان زنجان با مشکل کمبود اعتبارات مواجه هستند

کسب-50-مدال-تکواندوکاران-زنجانی-در-مسابقات-کشوری-ورزش-های-انفرادی-استان-زنجان-با-مشکل-کمبود-اعتبارات-مواجه-هستند

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری در سال 98، گفت: 50 مدال رنگارنگ توسط تکواندو کارن زنجانی کسب شد.

ابوالفضل خدایی در گفت و گو با خبر نگار موج رسا; با اشاره به استقبال مناسب زنجانی ها از ورزش تکواندو اظهار کرد: می توان گفت که ورزش تکواند و از ورزشها اول استان است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری تکواندو در تمامی رده های سنی به جز نوجوانان در سال 98، ابراز کرد: در طول این مسابقات تکواندو کاران زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور در دوبخش خواهران و برادران، موفق به کسب 50 مدال کسب رنگارنگ شده اند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به اینکه حمایت های مالی از ورزش در استان زنجان ضعیف است، عنوان کرد: علی رغم اینکه تیم های ما جزو تیم های کشوری است؛ هیچ واحد صنعتی از این ورزش حمایت نمی کند.

وی با اشاره به اینکه عدم حمایت صنایع از ورزش، به دلیل وضعیت اقتصادی استان است، تصریح کرد: وضعیت اقتصادی استان نیز متاثر از وضعیت اقتصادی کشور است.

خدایی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری تکواندو، در رده سنی نوجوانان، افزود: 15 و 16 آبان ماه مسابقات قهرمانی کشوری به میزبانی استان مازندران برگزار می شود.

وی با اشاره به شروع اردوی تمرینی تکواندو استان و برگزاری مسابقات انتخابی، ادامه داد: وضعیت تیم استان زنجان در بخش برادران بسیار خوب است و ما انتظار داریم رده قهرمانی را در این مسابقات کسب کنیم.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به ملی پوش های تیم استان زنجان، تصریح کرد: امیدورارم در طول این مدت هیچ اتفاقی برای این تکواندو کاران نیفتد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات موجود در استان برای ورزش های انفرادی کافی نیست، خاطر نشان کرد: اگر اعتبارات تامین شود ظرفیت استان زنجان در ورزشهای انفرادی و به خصوص تکواندو بسیار بالا است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر