logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۳۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
یک فعال سیاسی:

دولت در خصوص رفتارهای متکبرانه آخوندی به مردم پاسخ دهد/ مردم رفتارهای متکبرانه را بر نمی تابند

دولت-در-خصوص-رفتارهای-متکبرانه-آخوندی-به-مردم-پاسخ-دهد-مردم-رفتارهای-متکبرانه-را-بر-نمی-تابند

فعال سیاسی گفت: دولت در خصوص رفتارهای متکبرانه آخوندی به مردم پاسخ دهد که چگونه وزیر به خود چنین جسارتی را می دهد که اینگونه برخورد کند.

حسین عبادتی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مسئولیت در گفتمان انقلاب اسلامی ادای وظیفه برای مردم است.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته خبرنگاری سئوالی  از وزیر راه می پرسد و وزیر تریبون را می گیرد و پرت می کند، افزود: من سئوال دارم که اگر جمهوری اسلامی و مردم نبودند، آخوندی الان کجا بود و این قدرت را چه کسی به او داده است که به خودش جسارت می دهد با بی ادبی تمام این رفتار را انجام دهد.

این فعال سیاسی با طرح این سئوال که این تکبر و نخوت را وزیر را از کجا آورده است؟بیان داشت: اگر آن روزی که در حادثه قطار بیش  از 40 نفر از هموطنان سوختند برخورد مناسب با او صورت می گرفت، دچار این نخوت نمی شد.

عبادتی با بیان اینکه اگر زمانی که وزیر به جای پاسخگویی به رفتار خود می گوید همه بیمه هستند و مشکل مالی نداریم،مجلس به جا برخورد می کرد، امروز آخوندی دچار این تکبر نمی شد.

وی گفت: دولت با انتخاب مردم و تنفیض مقام معظم رهبری انتخاب شده است اما مردم این رفتارهای متکبرانه را قبول نمی کنند و باید رئیس جمهور به این رفتارها پاسخ دهد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه آخوندی برای این رفتارها عذرخواهی نکرده است،بیان داشت:باید با چنین رفتارهایی از سوی دولت برخورد لازم صورت گیرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر