logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت/

دولت یازدهم قربانی عملکرد ضعیف

دولت-یازدهم-قربانی-عملکرد-ضعیف

دولت تدبیر و امید به دلیل عملکرد ضعیف در حوزه اقتصاد قربانی عملکرد خود در انتخابات سال جاری می شود.

به گزارش موج رسا; سید حسینی در یادداشتی نوشت،کارنامه دولت یازدهم در زمینه اقتصادی به قدری ضعیف و منفعل بوده که در محافل سیاسی کشور بزررگترین رقیب روحانی، عملکرد خود او عنوان می شود.

وی با شعار تدبیر و امید و بهبود وضع معیشتی مردم با یک رای شکننده و اعتماد حداقلی به روی کار آمد، اما در همین زمینه دارای یک کارنامه سیاه و پر از نقص و ایراد است. این ضعف کاری دولت یازدهم به قدری خودنمایی می کند و مردم را به دردسر انداخته که رهبر معظم انقلاب در پیام نورورزی خود عنوان کردند:" از وضع مردم مطلع هستم، بنابراین تلخی کام مردم به‌ویژه طبقه ضعیف را از مشکلات اقتصادی همچون گرانی، بیکاری، تبعیض‌ها و نابرابری‌ها و آسیبهای اجتماعی با همه‌ی وجود حس می‌کنم."

این اشاره مستقیم رهبر انقلاب به عدم کارایی دولت در برنامه ها و شعار های اقتصادی دولت یک پیام جدی در خود نهفته دارد.پیامی که سلسله سخنان ایشان، تا سخنرانی روز اول فروردین ماه 1396 برای امت انقلاب و حزب الهی دارد و در رویکرد مدیریت انقلابی و جهادی تبلور پیدا می کند.

 رهبر که بیان می دارد:" من یک انقلابی ام و نه دیپلمات." قطعا اعتقاد به یک مدیریت و رویکرد جهادی و انقلابی دارد و با مدیریتی که از سوی دولت یازدهم در حال اجرا شدن است در تعارض می باشد. ایشان در تحریم های بی سابقه و تورم دو سال آخر دولت دهم نیز چنین انتقاد صریحی در قالب پیام نوروزی نداشتند اما در این مدت به اصطلاح اصلاح طلبان با ثبات و شکوفا، چنان کارد به استخوان رسیده که ایشان نیز از بیکاری، فاصله طبقاتی،تبعیض ها و گرانی ها شکایت می کنند.

در واقع دولت یازدهم از همان روز اول نه به دنبال گشایش اقتصادی بود و نه به دنبال رونق در صنعت و تولید، بلکه این دولت با اعتقاد راسخ به لطف کدخدا و آموزه های اقتصاد نئو لیبرالی در صدد شکوفایی اقتصاد در راستای سود دهی سرشار به طبقه مرفه و فوق مرفه جامعه بوده و حیات سیاسی خود را به معاهده های پر از نقص و ایرادی چون برجام گره زده بود تا با عایدی ناچیزی که از این سفره نصیب قشر ضعیف جامعه نیز می شود اقدام به مانور سیاسی و تبلیغات رسانه ای بکند. اما دشمن چنان رکبی به قهرمانان دیپلمات دولت یازدهم زد که امروز خود دولت قربانی برجام شده است.

حال که رهبری نیز از وضع موجود ناراحت و نگران هستند و قشر مظلوم و مستضعف جامعه که صاحبان و وارثان اصلی انقلاب هستند هر روز بیشتر از دیروز زیر چکمه های اقتصاد غربی لگدمال می شوند باید خیزشی انقلابی و عمومی به جریان بیافتد و با تغییر وضع موجود، دوباره مدیریت اجرایی کشور را به ریل انقلاب باز گرداند.

دولت یازدهم که داعیه دولت بعدی را نیز در سر می پروراند اگر بتواند خود را با خواسته ها و نیازهای جامعه انقلابی ایران وفق دهد می تواند به حیات سیاسی خود ادامه دهد اما اگر نتواند و یا نخواهد به ریل اصلی انقلاب باز گردد در ادامه توسط مردم ایران حذف خواهد شد.

مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب با تجربه مجدد خیانت آمریکائیان و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، به دنبال مدیریتی هستند که مومن، کارآمد، امین، انقلابی،ولایتمدار و متکی به توان داخل باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر