logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۳۱۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

15 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در زنجان متلاشی شدند

15-باند-تهیه-و-توزیع-مواد-مخدر-در-زنجان-متلاشی-شدند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به مقابله با توزیع مواد مخدر در استان زنجان گفت: امسال در حوزه مبارزه با مواد مخدر 15 باند تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در زنجان متلاشی شدند.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان زنجان با اشاره به گستره آلودگی استان زنجان در حوزه مواد مخدر در کشور بسیار پایین است اظهار کرد: براساس گزارش میدانی که در استان زنجان انجام شد شهروندان زنجانی مقابله پلیس با سه مقوله مهم را مطرح کردند که یکی از این موارد بحث مقابله با اعتیاد بود که بسیار مورد تاکید مردم بود.

وی با اشاره به اینکه در شش ماه نخست امسال در حوزه مقابله با مواد مخدر اقداماتی خوبی انجام شده و تمرکز ما در این حوزه پاکسازی مناطق آلوده است افزود:  امسال 669 نقطه از مناطق آلوده از حیث توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر پاکسازی شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به پاکسازی یک هزار و 980 نقطه توسط پلیس مبارزه به مواد مخدر افزود: حجم عملیات نیروی انتظامی در برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر 42 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه میزان مواد مخدر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است عنوان کرد: اولویت پاکسازی مناطق حاشیه شهرها و سکونتگاه‍های غیر رسمی است.

سردار جهانبخش با اشاره به افزایش 15 درصدی کشف و متلاشی کردن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان افزود: سال گذشته 11 باند مواد مخدر متلاشی شدند که امسال 15 مورد بود.

وی با اشاره با اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در استان زنجان ابراز کرد: با اجرای این طرحها 972 نفر معتاد آقا و 4 نفر خانم دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته 24در افزایش یافته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر