logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۳۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با اجرای طرح "اهدای کتاب،اهدای دانایی"

80000 جلد کتاب به کتابخانه‎های زنجان اهدا شد

80000-جلد-کتاب-به-کتابخانه‎های-زنجان-اهدا-شد

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان زنجان گفت: 80 هزار جلد کتاب با اجرای طرح" اهدای کتاب، اهدای دانایی به کتابخانه‎های استان زنجان اهدا شد.

امیرعلی نیک بخش امروز در گفت‎وگو با خبرنگار موج رسا; در زنجان اظهار داشت: هفتمین دوره طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» از دهم اسفندماه سال گذشته در سطح استان زنجان آغاز و تا 25 اسفندماه ادامه داشت.

وی با اشاره به رشد میزان کتابهای اهدا شده با اجرای طرح در سال گذشته خاطرنشان کرد: در مدت اجرای 15 روزه طرح بالغ بر 80 هزار جلد کتاب به کتابخانه‎های استان اهدا شده است.

نیک بخش ابراز کرد: اجرای این طرح با هدف اهدای کتاب‌های مازاد شهروندان انجام شد که علاقه مندان با مراجعه به یکی از کتابخانه‌های عمومی محل سکونت خود و یا به اداره کل کتابخانه‌های عمومی و ادارات کتابخانه‌های شهرستان‌های اقدام به اهدای کتاب کرده‎اند.

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان زنجان با اشاره به افزایش 20 درصدی عضویت در کتابخانه‎های استان گفت: در طی سال گذشته افزایش 20 درصدی تعدادی اعضای کتابخانه‎های استان را نسبت به سال 94 داشته ایم.

وی تعداد کتابهای امانت داده شده توسط کتابخانه‎های استان را در طی سال گذشته بالغ بر یک میلیون و250 هزار جلد اعلام کرد و تصریح کرد: در طی سال 94 یک میلیون کتاب توسط شهروندان به امانت گرفته شده است که این میزان در طی سال گذشته با افزایش 250 هزار جلدی همراه بوده است.

این مقام مسئول یادآور شد: میزان مراجعین در سال گذشته دو میلیون و 800 هزار نفر بوده است که رشد ده درصدی را داشته است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر