logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۳۰۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

معابر زنجان با 60 هزار تن آسفالت ریزی بهسازی شد/ کف سازی بازار زنجان در آینده نزدیک

معابر-زنجان-با-60-هزار-تن-آسفالت-ریزی-بهسازی-شد-کف-سازی-بازار-زنجان-در-آینده-نزدیک

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه امسال 60 هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است، گفت: 40 هزار تن آسفالت ریزی تا یک ماه دیگر باید انجام شود.

به گزارش موج رسا; حمید رضا حمیدی امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به 16 مهر و روز جهانی کودک، اظهار کرد: زمانی که من کودک بودم تنها در این روز صداو سیما، یک روز کامل برنامه کودک پخش می کرد.

وی با اشاره به اینکه نیاز کودک فقط با این کار رفع نمی شود و باید به سایر نیاز های کودک توجه شود، ابراز کرد: هر آنچه به کودک در زمان کودکی آموزش بدهیم در آینده نیز همان را برداشت خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه امروزه کودکان هیچ نقشی در ساخت و آبادانی شهر ندارند، عنوان کرد: همان طور که ما محکوم به زندگی در شهری هستیم که بزرگسالان در زمان کودکی برای ما ساخته اند، کودکان ما نیز در آینده به همین امر محکوم خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار در سال 1980 مشارکت کودکان در شهرسازی مطرح شد، خاطر نشان کرد: در سال 1989یک معاهده از طرف سازمان ملل برای مشارکت کودکان در ساخت شهر تنظیم شد.

حمیدی با اشاره به شهر دوستار کودک، بیان کرد: شهر دوستار کودک شهری است که در آن خواست کودک اولویت دارد و مکانی است که در آن کودک احساس امنیت و آرامش می کند.

و با بیان اینکه شهر دوستار کودک مطابق با شهرسازی اسلامی است، افزود: در این شهر باید از کودک در مقابل خشونت محافظت شود.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه یکی دیگر از مولفه های شهر دوستار کودک، پیوند کودک با طبیعت است، خاطر نشان کرد: از دیگر مولفه های شهر دوستار کودک پیوند کودک با تاریخ محل زندگی و ایدئولوژی محل زندگی خود است و باید این شهر برای کودک جذاب و محرک باشد.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری در جمع آوری تابلو های شهری بدون نام شهید، ابراز کرد: این کار بسیار مناسب بود و شایسته تقدیر است.

حمیدی با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت معابر شهر زنجان، تصریح کرد: ما در شورای شهر برای آسفالت شهر زنجان بیش از یک میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده ایم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید عملکرد خود را نسبت به آسفالت شهری اعلام نماید، بیان کرد: من از شهرداری گزارش این کار را خواستم ولی 15 روز است که گزارشی ارسال نشده و تصور من این است که هیچ کاری انجام نشده است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به هزینه های بالای ساخت دو پل سیدالشهدا(ع) و امام حسن مجتبی (ع)، خاطر نشان کرد: در کنار این دو پل هیچ تابلو راهنمای مسیر مناسبی وجود ندارد و مسافران در این دو محل سردرگم می شوند.

وی با اشاره به آسفالت ریزی شهرداری مناطق سه گانه شهر زنجان، عنوان کرد: توسط شهرداری منطقه یک 10هزار تن، شهرداری منطقه دو 8 هزار و 500 تن، شهرداری منطقه سه 12 هزار و 500 تن آسفالت ریزی انجام شده است.

حمیدی با بیان اینکه در کل شهر زنجان 60 هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است، خاطر نشان کرد: طبق برنامه 40هزار تن آسفالت ریزی تا آخر شهریور باید نجام شود.

وی با اشاره به فعالیت شهرداری و شورای شهر ابراز کرد: کف سازی بازار با کیفیت مناسب در آینده ای نیزیک انجام می شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر