logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۳۰۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین بسیج دانشجویی استان زنجان خبرداد

آغاز سیر مطالعاتی مولفه‌های تمدن اسلامی با رجوع به زندگی شهدای دانشجوی استان زنجان

آغاز-سیر-مطالعاتی-مولفه‌های-تمدن-اسلامی-با-رجوع-به-زندگی-شهدای-دانشجوی-استان-زنجان

جانشین بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری ویژه مراسم هیئت های دانشجویی استان زنجان و بسیج دانشجویی به مناسبت شب شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رقیه خبر داد.

روح الله رستمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری ویژه مراسم شب شهادت امام حسن مجتبی(ع) حضرت رقیه(س) اظهار کرد: ویژه مراسم شب شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رقیه(س) با همکاری هیئت های دانشجویی دانشگاه ای استان و بسیج دانشجویی مورخ 13 و 14 مهر ماه در مسجد دانشگاه آزاد برگزار شد.

وی با اشاره به نزدیکی ایام پیاده روی اربعین یکی از اهداف این ویژه مراسم را ایجاد فضای اربعین حسینی در دانشگاه ها خواند و ابراز کرد: اربعین حسینی یکی از مهمترین روز های تاریخ تشیع است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

جانشین بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به دیگر اهداف این ویژه مراسم، عنوان کرد: در این ویژه مراسم سعی شد برنامه ریزی های صورت گرفته برای حضور دانشجویان به صورت کاروانی در پیاده روی اربعین اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به نقش تسهیل گر بسیج دانشجویی استان در راستای حضور دانشجویان در پیاده روی اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی ها برای حضور 200 دانشجو در راهپیمایی اربعین صورت گرفته است.

رستمی با اشاره به ظهور مولفه های تمدن اسلامی در جامعه، تصریح کرد: در این راستا بسیج دانشجویی در قالب های مختلف اقدام به تبیین این مولفه ها کرده است.

وی با اشاره به برنامه های کنگره شهدای دانشجو استان، ابراز کرد: سیر مطالعاتی مولفه های تمدن اسلامی توسط بسیج دانشجویی استان در این کنگره  با رجوع به زندگی شهدای دانشجوی استان در حال اجرا است.

جانشین بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه هسته های مقاومت در کل جهان اسلام تشکیل شده است، عنوان کرد: در راهپیمایی اربعین هم افزایی و نمایش قدرت هسته های مقاومت کاملا مشخص است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر