logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۲۹۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

2500 میلیارد تومان به حجم سرمایه گذاری استان زنجان اضافه می‌شود

2500-میلیارد-تومان-به-حجم-سرمایه-گذاری-استان-زنجان-اضافه-می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به بهره برداری از 7 واحد تولیدی تا پایان امسال در استان زنجان گفت: توسط این واحدها 2هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در استان زنجان ایجاد می شود.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: امنیت اتفاقی نیست و برای برقراری امنیتی نیروی انتظامی تلاش بسیاری می کشد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده از طرف نیروی انتظامی، ابراز کرد: زمانی که از خدمات نیروی انتظامی صحبت می شود باید تهدید های پیرامونی را مد نظر داشته باشیم و بدانیم که کشور ما طرف چه کسانی مورد تهدید است و این خدمات در چه شرایطی ارائه شده است.

استاندار زنجان با اشاره به واقعیت های موجود در جامعه، عنوان کرد: اگر مردم با توجه به واقعیت ها عملکرد نیروی انتظامی را رصد کنند به این نتیجه می رسند که امنیت اتفاقی نیست و در اثر مشارکت همه احاد جامعه با نیروی انتظامی به دست می آید.

وی با اشاره به خدمات و فعالیت های نهاد های امنیتی و نیروی انتظامی و سپاه استان، خاطر نشان کرد: در سایه تلاش این  نهادها است که توانسته ایم رتبه سوم استان امن در سرمایه گذاری را کسب کنیم.

حقیقی با اشاره به ستاد رفع موانع تولید، بیان کرد: در طول ده ماه 47 ستاد رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی برگزار شده است.

وی با اشاره به نتیجه جلسات این ستاد، ابراز کرد: 56 درصد جلسات رفع مواند تولید شده است در طول 10 ماه انجام شده است و این به دلیل شرایط کشور است.

استاندار زنجان با اشاره به رفع مشکلات واحدهای تولیدی، افزود: اگر مشکلات واحد های تولیدی در استان قابل حل باشد این مشکلات در استان حل می شود و در غیر این صورت پیگیریها برای حل مشکلات از طرف مسئولین کشوری انجام می شود.

وی با اشاره به واحدهای تولیدی فعال در استان، عنوان کرد: همه واحدهای تولید استان در طول 10 ماه گذشته به فعالیت خود ادامه داده اند و هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده است.

حقیقی با بیان اینکه فقط یک واحد تولید در استان در زمان ورود من تعطیل شده بود، خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی نیز به واسطه تلاش تمامی مسئولین به چرخه تولید برگشته است.

وی با اشاره به افتتاح 7 واحد تولیدی در استان زنجان، ابراز کرد: در پایان سال با حضور یکی از مسئولان کشوری این واحد های تولیدی افتتاح می شود.

استاندار زنجان با اشاره به حجم سرمایه گذاری انجام شده توسط 7 واحد تولیدی مذکور، تصریح کرد: 2هزار و 500 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به 2 واحد تولید تعطیل شده در سال های گذشته، خاطر نشان کرد: این واحد های تولیدی حتما به چرخه تولید برمی‌گردند.

حقیقی با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته برای راه اندازی دوباره واحد های تولیدی تعطیل شده در سال های گذشته، ابراز کرد: یکی از شرکاتها 500 میلیارد و دیگری بیش از 100 میلیار هزینه کرده است.

وی با اشاره به آمار هایی که در بدو ورود به استان ارائه می شد، بیان کرد: در بررسی هایی که داشتم متوجه شدم در جایی که باید شاخص ها اعلام می شدند فراوانی ها اعلام می شد و به همین دلیل آمارهای اشتباه بوده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه از نظر شاخصهای کلی بانوان ما شاخصهای خیلی خوبی در سطح کشور دارند تصریح کرد: برای مثال تعداد دانشجویان دکتری زنان زنجانی از مردان 5 درصد بالاتر است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر