logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۲۹۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

فشار و تحریم دشمن علیه ملت ایران شکست خورده است/ یمنی ها با تکیه بر باورهای دینی بر سعودیها پیروز شدند

فشار-و-تحریم-دشمن-علیه-ملت-ایران-شکست-خورده-است-یمنی-ها-با-تکیه-بر-باورهای-دینی-بر-سعودیها-پیروز-شدند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فشار و تحریم دسمن علیه ملت ایران شکست خورده است.

به گزارش موج رسا;آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته تمامی کادر پلیس، اظهار کرد: روز 13 مهر روز نیروی انتظامی است که این قشر وظیفه تامین نظم و امنیت را در کشور و برخی از مرز ها دارند.

وی با اشاره به اصول نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ابراز کرد: 3 اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری از اصول اولیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه زنجان با اشاره به مردمی بودن پلیس جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: این نیروی مردمی که بزرگترین سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد عمومی را دارد روز به روز پاینده تر و آگاه تر می شود.

وی با بیان اینکه پلیس در همه عرصه ها حضور فعال دارد، تصریح کرد: پلیس در فرودگاه های کشور، راه آهن کشور، حفظ محیط زیست وحتی فرا تر از کشور و در خارج از مرز ها زحمات فرزاوانی را می کشند.

خاتمی با اشاره به شهدای امنیت و گرامی داشت یاد و خاطره آن شهدا، خاطر نشان کرد: پلیس 13هزار شهید و 22هزار جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی با اشاره به سال روز تبعید امام خمینی (ره) در 12 مهر سال 57 از عراق به کویت، ابراز کرد: این هجرت امام خمینی (ره) برکات زیادی داشت و نتیجه آن به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به سال روز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، بیان کرد: 7صفر سال روز شهادت امام حسن(ع) است که 250 سال قبل این روز کم رنگ شده بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوباره این روز مطر ح شده است.

وی با اشاره به برکات حضور ولی فقیه در راس نظام اسلامی، خاطر نشان کرد: یکی از برکات وجود مبارک ولی فقیه در جامعه ابلاغ سیاست های کلی نظام است.

خاتمی با  اشاره به ابلاغ 44 سیاست کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: چهل و چهارمین سیاست کلی نظام در روز 6 مهر ماه سال 98 ابلاغ شده است.

وی با اشاره به دشمنی های صورت گرفته از طرف دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: دشمن امیدوار بود با تحریم و فشار همه جانبه بتواند نظام اسلامی را  شکست دهد در حالی این اتفاق نیفتاد و همچنان نظام اسلامی با قدرت به پیش می رود.

امام جمعه زنجان با اشاره به رتبه بندی های سازمان ملل، بیان کرد: در آخرین رتبه بندی سازمان ملل در خصوص توسعه صنعتی کشور ها جمهوری اسلامی ایران 40 پله ارتقاء پیدا کرده است.

وی با اشار ه به حضور 135 کشور در این رتبه بندی، ابراز کرد: علی رغم آنکه ایران در گذشته رتبه مناسبی نداشت امروز به رتبه 58 در بین 135 کشور جهان در این وضعیت اقتصادی کشور رسیده است.

خاتمی با اشاره به فشار های همه جانبه آمریکا و تحریم های آمریکا علیه ایران، بیان کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده است که ما در برابر فشار تسلیم نمی شویم.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری و با فرماندهان ارشد سپاه، خاطر نشان کرد: رهبری در این دیدار فرمودند: سپاه در بحبوحه حوادث و هیجانات انقلاب تولد یافت و در تلاطم دفاع مقدس رشد کرد و به رشد رسید.

وی ادامه داد: بعد از جنگ که زمان جبهه بندی سیاسی و فرهنگی میان دشمن و انقلاب بود سپاه بدون لغزش و انحراف مسیر رشد و تکامل را ادامه داد.

امام جمعه زنجان با اشاره به پیروزی های یمن در برابر عربستان، ابراز کرد: یمن توانست با تکیه بر باور های دینی بر عربستان پیروز شود و تعداد بالایی از مزدوران عربستان را به اسارت بگیرد.

وی با بیان اینکه شهادت دو چهره دارد، عنوان کرد: چهره اول شهادت خون دادن است و چهره دوم شهادت رساندن پیام شهادت است.

خاتمی با بیان اینکه یزید فکر می کرد با کشته شدن امام حسین (ع) ایشان فراموش خواهند شد، ادامه داد: امام سجاد و حضرت زینب با رسالتی که برعهده داشتند پیام امام حسین (ع) را زنده نگه داشتند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر