logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۲۹۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

مخالف نظر شورای ترافیک در حذف پل از تقاطع مدرس هستم/ بازگشایی معبر داخل پادگان زنجان دلیل خوبی بر عدم ساخت پل نیست

مخالف-نظر-شورای-ترافیک-در-حذف-پل-از-تقاطع-مدرس-هستم-بازگشایی-معبر-داخل-پادگان-زنجان-دلیل-خوبی-بر-عدم-ساخت-پل-نیست

رئیس شورای شهر زنجان‏ گفت: مخالف نظر شورای ترافیک در حذف پل از تقاطع مدرس هستم.

حمیدرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصمیم شورا و شهرداری برای ساخت پل در تقاطع مدرس اظهار کرد: نظر ما همچنان اجرای پل در تقاطع مدرس است اما ما برای احداث پل نیاز به مجوز شورای ترافیک داریم.

وی افزود: در شورای ترافیک نیز آخرین تصمیم این بود که تا زمان بازگشایی معبر داخل پادگان ساخت پل در تقاطع مدرس مسکوت بماند، بنده با حذف پل مخالف هستم و در شورای ترافیک نیز این موضوع را مطرح کردم که دو پیشنهاد یعنی تقاطع همسطح و غیرهمسطح به شهرداری ارائه شود و شهرداری نیز براساس توان خود یکی از این دو پیشنهاد را اجرا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه نظر شورای ترافیک از نظر بنده نظر درستی نیست، عنوان کرد: شورای ترافیک بر این باور است که ترافیک در این منطقه به نقطه بحرانی نرسیده که به دنبال ساخت پل باشیم.

وی بیان کرد: اصولا نباید در این نقطه چراغ قرمز وجود داشته باشد، ما همین ایجاد چراغ قرمز را در چند نقطه دیگر از شهر تکرار کردیم که درست نیست اما به دلیل محدودیت‌های مالی مجبور شدیم. از طرفی نباید در بزرگ راهها توقف گاه ایجاد کنیم.

حمیدی با بیان اینکه نظر بنده ایجاد پل در تقاطع مدرس است، خاطرنشان کرد: حتی با بازگشایی معبر پادگان حجم تردد در تقاطع مدرس بالا خواهد بود و به طور یقین به ایجاد پل نیاز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: با توجه به چراغ قرمزهایی که ما اکنون ایجاد کردیم و در آینده نیاز به ایجاد آن داریم، اگر ساخت پل را نداشته باشیم، با حجم سنیگی از ترافیک مواجه خواهیم شد.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر