logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۲۸۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
استاندار زنجان در نشست خبری مطرح کرد

مشکل پسماندهای روی در حال حل شدن است/ هیچ مدیری حق ندارد از مدار بی‌طرفی در انتخابات خارج شود/ به دنبال حضور نیروهای بومی زنجان در مسئولیت‌ها هستم

مشکل-پسماندهای-روی-در-حال-حل-شدن-است-هیچ-مدیری-حق-ندارد-از-مدار-بی‌طرفی-در-انتخابات-خارج-شود-به-دنبال-حضور-نیروهای-بومی-زنجان-در-مسئولیت‌ها-هستم

استاندار زنجان با اشاره به موضوع مشکلات پسماندهای روی گفت: مشکل پسماندهای روی در حال حل شدن است.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی در نشست خبری با اصحبا رسانه استان با اشاره به نیاز به اطلاع رسانی کاهای انجام شده توسط مدیران دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: هر مدیری که نتواند عملکرد خود را ارائه و از آن دفاع کند مدیر ضعیفی است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ارتباط با رسانه ها و اطلاع رسانی در کارنامه عملکرد مدیران استان مورد توجه است، عنوان کرد: من برای مدیرانی که اطلاع رسانی مناسبی انجام نداده اند 200 نمره کم داده ام.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره شهید رجایی مدیرانی که عملکرد مناسبی نداشته اند از حضور در جشنواره محروم کرده ام، بیان کرد: در جشنواره شهید رجایی و در حضور وزیر کشور نصف دستگاه های اجرایی حضور داشتند.

حقیقی با اشاره به اینکه جابجایی پادگان در شهر زنجان به همین راحتی نیست و باید نظر ستاد کل نیروهای مسلح جلب شود، خاطرنشان کرد: تا به امروز من به این کار ورود نکرده ام.

وی با اشاره به نیاز به آرامش در محیط های دانشجویی و آموزشی استان، ابراز کرد: دانشجویان نباید از محل های پر خطر عبور کنند و من از زمان حضورم در استان این مسئله را پیگیر هستم.

استاندار زنجان با اشاره به آثار مثبت حضور مسئولین کشوری، تصریح کرد: اعتبار 4میلیارد و 800 میلیونی از منابع ملی برای پل غیر همسطح دانشگاه زنجان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پروژه سبزه میدان، خاطر نشان کرد: مجری طرح انتخاب شده است و هیچ محدودیتی در اجرای طرح وجود ندارد و شهرداری در زمان اعلام شده پروژه را تحویل می دهد.

حقیقی با بیان اینکه وضعیت نظارت برشوراهای شهر نسبت به قبل بهتر شده است، افزود: نظارت و ارتباط ایجاد شده در شورای شهر توسط معاون استاندار باید حفظ شود و به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به شورای شهر شهرستان های استان زنجان، عنوان کرد: بنده در شورای شهر شهرستان ها حضور خواهم داشت و از این طریق مطالبات مردمی و رسانه ای را کنترل و پیگیری می کنم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه آبیاری چمن های شهرستان زنجان با آب شرب انجامی نمی شود، تصریح کرد: آبیاری چمن ها از طریق پساب های اصلاح شده آب و فاضلاب انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه حضور مسئولین کشوری در زنجان خروجی بسیار بالایی را برای استان داشته است، بیان کرد: پنجره واحد استانداری زنجان می تواند به عنوان یک الگوی کشوری مطرح شود.

حقیقی با بیان اینکه مشکل پسماند روی 15 سال بود که در زنجان حل نشده بود، خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و حضور مسئولین ملی مشکل پسماند روی در حال حل شدن است.

وی با اشاره به وضعیت کشور، عنوان کرد: حفظ کارخانه های موجود در وضعیت فعلی کار سختی است ولی از زمانی که من استاندار زنجان شده ام هیچ کارخانه ای تعطیل نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به افتتاح کارخانه های جدید در استان در وضعیت نامناسب اقتصادی، خاطرنشان کرد: 7 کارخانه جدید در استان افتتاح می شود.

حقیقی با اشاره به اینکه گرفتن 1000میلیار اعتبار به همین راحتی نیست، عنوان کرد: یکی از دلایل حضور مسئولان کشوری مشاهده وضعیت زنجان و آشنایی با پتانسیل های استان بوده است که در این راستا خوب عمل کردیم.

وی با اشاره به اینکه طبق آمار ما در درآمدهای ملی جزو استان های میانی هستیم، تصریح کرد: برای اولین سال سومین استان دریافت کننده اعتبارات ملی بوده ایم.

استاندار زنجان با اشاره به پروژه ورزش و جوانان شهرستان ها، ابراز کرد: در پروژه ورزش و جوانان یکی از شهرستان های استان سه بار پیمانکار عوض شده است.

وی با اشاره به پروژه ورزش و جوانان شهرستان ابهر، عنوان کرد: این پروژه در حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به وزارت ورزش و جوانان محول شد.

حقیقی کنترل مدیران کل و ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارت تحت نظر یک وزارت خانه را از دیگر برکات حضور وزیر در استان دانست، و افزود: وزیر در زمان حضور در استان می تواند از وضعیت ادارات زیر نظر آن وزارت خانه مطلع شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون استان زنجان یکی از استان های مطرح در کشور است، بیان کرد: همه مسئولان کشوری از پتانسیل های استان زنجان مطلع  هستند و این امر موجب اتفاق های خوبی خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به انتخابات برگزار شده در سال های گذشته، بیان کرد: حتی یک کارمند من در این انتخابات توبیخ نشده است.

وی با بیان اینکه ما در بدترین شرایط جنگ نیز انتخابات را برگزار کرده ایم، خاطر نشان کرد: هیچ کسی حق ندارد از بی طرفی در خصوص انتخابات خارج شود.

حقیقی با بیان اینکه اجازه نمی دهم کسی حق کسی را در انتخابات ضایع کند چرا که این امر به آخرت ما نظر دارد، خاطرنشان کرد: من در خصوص تخلف در انتخابات کوتاه نخواهم آمد حتی اگر خانواده من متخلف باشد.

وی با بیان اینکه تمامی اتفاق ها توسط فرمانداران در حال رصد است، ابراز کرد: یقین داشته باشید که انتخابات باشکوه، سالم و امن برگزار می شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اگر در برخی انتصاب ها روند طولانی است به دنبال مدیر بومی هستم، بیان کرد: در بین همکاران من در تمامی رده ها مدیر وجود دارد ولی من به دنبال حضور بچه های زنجان در مسئولیت ها هستم.

وی با اشاره به حضور 61 خانم در مسئولیت های بالای ادارت، عنوان کرد: در آینده شاهد حضور یک خانم در سمت معاون استاندار خواهیم بود.

حقیقی با بیان اینکه من اهل توریست بازی نیستم، عنوان کرد: حضور مدیران خارج از مجموعه خدمتی آنها یعنی اینکه آن مدیر توریست است و شهروند آن اداره نیست؛ و من اهل توریست بازی نیستم.

وی با اشاره به اینکه من کسی نیستم که بتوان با زور کاری را به من تحمیل کنند، خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان هیچ کس در انتصابات دخیل نیست؛ ولی من از اطرافیان مشورت می گیرم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه چرا باید زمانی که می توان کاری را به صورت رایگان انجام داد برای آن کار چند میلیارد هزینه صرف کرد، تصریح کرد: در جشنواره آش سال های قبل از هزینه های دولتی هزینه می شد ولی امسال این جشنواره بدون بار مالی برای دولت برگزار شد.

وی با بیان اینکه پسماند روی در سه حوزه هزینه می شود، افزود: پسماند روی در سه حوزه محیط زیست و محیط هایی که به مردم آسیب جسمی و روحی زده است هزینه می شود.

حقیقی با اشاره به فروش تیم های فوتبال زنجان در گذشته، ابراز کرد: من پول خرید تیم را ندارم ولی اگر تیمی برای استان زنجان در نظر گرفته شود حاضرم بین دو تا سه میلیار هزینه کنم.

وی با اشاره به پروژه دو خطه کردن راه آهن و در پاسخ به سوال  یک خبرنگار، بیان کرد: در زمان من که قرار نبود دو خطه کردن راه آهن افتتاح شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر