logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۲۸۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان زنجان:

در صورت تامین اعتبارات 23 مدرسه تحویل آموزش و پرورش می شود/ رفع مشکل سرویس بهداشتی 7 مدرسه کانکسی طی چند روز آینده

در-صورت-تامین-اعتبارات-23-مدرسه-تحویل-آموزش-و-پرورش-می-شود-رفع-مشکل-سرویس-بهداشتی-7-مدرسه-کانکسی-طی-چند-روز-آینده

رئیس اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان زنجان گفت: در صورت تامین اعتبارات 23 مدرسه تخریبی و نیازمند به مقاوم سازی تکمیل و تحویل آموزش وپرورش می شود.

جهانگیر صفری در گفت و گو با موج رسا; با اشاره به تعداد مدارس موجود  در استان، اظهار کرد: در استان زنجان بیش از 2500 مدرسه و بیش از8500 کلاس درس موجود است.

وی با اشاره به تعداد مدارس تخریبی استان، ابراز کرد: در استان 308 مدرسه تخریبی و 580 مدرسه در نیاز به مقاوم سازی دارند.

رئیس اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان زنجان با اشاره به اقدامات اجرا شده در راستای مدارس تخریبی استان، عنوان کرد: تا به امروز 139 مدرسه تخریبی یعنی 1100 کلاس درس تخریب شده است و مدرسه جایگزین احداث شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مقاوم سازی مدارس، تصریح کرد: 32 مدرسه و یا به عبارتی 128 کلاس درس تا به امروز مقاوم سازی شده است.

صفری با بیان اینکه 23 مدرسه از مدارس تخریبی و نیازمند مقاوم سازی در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: تا به امروز این پروژ ها پیشرفت خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ادره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در راستای تحویل 23مدرسه مذکور تا سال تحصیلی 99 است، خاطر نشان کرد: تحویل مدارس مذکور در سال 99 به تامین اعتبارات بستگی دارد.

رئیس اداره نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان زنجان با اشاره به 7 مدرسه کانکسی که فاقد سرویس بهداشتی هستند، ابراز کرد: سرویس بهداشتی 7 مدرسه فوق که جزو مدارس کانکسی بودند خریداری شده است و تا چند روز آینده تحویل آموزش و پرورش می شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر