logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۲۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان خبرداد

شورای معتمدین و جوانان در شهر زنجان تشکیل می‌شود/ مجموعه مدیریت شهری برای حضور جوانان در مسئولیت ها برنامه مدونی ندارد

شورای-معتمدین-و-جوانان-در-شهر-زنجان-تشکیل-می‌شود-مجموعه-مدیریت-شهری-برای-حضور-جوانان-در-مسئولیت-ها-برنامه-مدونی-ندارد

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به، نیاز به حضور نسل سوم و چهارم  انقلاب در مسئولیت ها، گفت: تشکیل شورای معتمدین و جوانان یکی از طرح هایی است که می توان از جوانان در مسئولیت ها استفاده کرد.

حمیدرضا حمیدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به، نیاز به حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در صحنه های مدیریتی استان و مدیریت شهری، اظهار کرد: جوانان نسل سوم و چهارم در هر محلی که ورود کردند تحول ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه نسل و سوم و چهارم انقلاب در چالش های کشور نقش آفرینی کرده اند، ابراز کرد: نسل جوان در تمامی صحنه ها که وارد شده اند متفاوت عمل کرده و توانایی بالایی دارند و هر جا که وارد شده اند به نفع جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کرده اند.

رئیس شورای شهر با اشاره به اعتقادات محکم نسل سوم و چهارم پایبند به انقلاب، عنوان کرد: حتما باید جوانان پایبند به آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا در مسئولیت ها، مجموعه مدیریت شهری و سایر محل های اثر بخش حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید به نسل سوم و چهارم انقلاب پرو بال داد، تصریح کرد: ما باید با تعریف نهاد های مختلف و با قانونمند کردن حرکت های خود جوش و دادن مسئولیت ها، جوانان را وارد عرصه مدیریت کنیم و از توانایی جوانان در راستای اهداف نظام اسلامی استفاده کنیم.

حمیدی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری برای حضور جوانان در مسئولیت ها برنامه ریزی مدونی انجام نداده است، خاطرنشان کرد: برنامه من برای حضور جوانان در مجموعه مدیریت شهری تشکیل شورای معتمدین و جوانان است.

وی با بیان اینکه تشکیل شورای معتمدین و جوانان برای کمک به مجموعه مدیریت شهری، افزود: برای راه اندازی این شورا به نظر من، خود جوانان اگر حضور داشته باشند و نظر دهند بهتر است.

رئیس شورای شهر با اشاره به تشکیل شورای معتمدین شهر، عنوان کرد: در این شورا از بزرگان شهرحضور خواهند داشت و در برنامه و طرح هایی که داریم از طرف این شورا حمایت خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حضور این دو شورا برای مجموعه مدیریت شهری بسیار خوب خواهد بود، خاطر نشان کرد: در این شورا جوانان می توانند نظرات نسل جوان را به مجموعه مدیریت شهری انتقال دهند و بزرگان شهر نیز می توانند کمک های بسیاری را به مجموعه مدیریت شهری انجام دهند ولی فعلا این طرح عملیاتی نشده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر