logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۲۸۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
موج رسا گزارش می‌دهد

چرا فعالیت انجمن کانگ فوتوآ 21 در زنجان قانونی نیست؟/ از ورزش و جوانان هشدار، از انجمن اصرار

چرا-فعالیت-انجمن-کانگ-فوتوآ-21-در-زنجان-قانونی-نیست؟-از-ورزش-و-جوانان-هشدار،-از-انجمن-اصرار-

فعالیت انجمن کانگ فوتوآ 21 در زنجان در حالی غیرقانونی عنوان می‌شود که دست اندرکاران این انجمن اصرار دارند که تمام فعالیت‌هایشان قانونی است.

به گزارش موج رسا;فعالیت انجمن کانگ فوتوآ 21 در استان زنجان در حالی حاشیه ساز شده که مسئولان این انجمن اصرار دارند که تمام فعالیت‌هایشان جنبه قانونی دارد اما اداره کل ورزش و جوانان اسنان زنجان بر غیرقانونی بودن این فعالیت‌ها تاکید دارد به طوری که علی خلیلی در جمع خبرنگاران فعالیت این انجمن را غیرقانونی دانسته بود.

حمید بیگدلی مسئول این انجمن با بیان اینکه از وزارت کشور و استانداری مجوز دارد عنوان می‌کند که مدیرکل ورزش و جوانان به دلیل ناآشنا بودن به این مجموعه و استان از غیرقانونی بودن این انجمن سخن گفته است.

اما محمدعلی حمزه پور معاون ورزش و جوانان استان زنجان در جدیدترین اظهار نظر در خصوص این انجمن عنوان کرده است که  فعالیت انجمن کونگ فو تو آ ۲۱خارج از قوانین وزارتی است.

وی تاکید کرده است که غیرقانونی بودن فعالیت انجمن کونگ فو تو آ ۲۱ از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت مکتوب اعلام شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرد: غیرقانونی بودن فعالیت انجمن کونگ فو تو آ ۲۱ از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت مکتوب اعلام شده است و این اداره کل به عنوان زیر مجموعه این وزارتخانه،اجازه فعالیت به این انجمن را نمی دهد.

محمدعلی حمزه پور افزود: باتوجه به اینکه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی کشور، فعالیت این انجمن را غیرقانونی می داند بنابراین لازم است اعضای آن دست از  فعالیت بردارند که در غیر این صورت اگر مساله ای پیش آید به عنوان مسئول باید در برابر قانون پاسخگو باشند. 

وی با بیان اینکه به دفعات به مسئولان این انجمن در خصوص غیرقانونی بودن فعالیت در این سبک، تذکر داده شده است،  اظهار داشت: متاسفانه به رغم تذکرات ارایه شده به انجمن، چند باب باشگاه (یکی - دو باشگاه) در سطح استان زنجان در سبک کونگ فو تو آ ۲۱ فعالیت می کنند در حالیکه این باشگاه ها نیز فاقد مجوز قانونی هستند و براساس دستورالعمل ها و قوانین و مقررات باشگاه ها برای فعالیت ورزشی نیاز به کسب مجوز از این اداره کل را دارند.

پیش تر، دبیر ستاد نظارت بر امور باشگاه های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان نیز گفته بود: فعالیت سبک رزمی کونگ فو توآ ۲۱ در زنجان غیرقانونی است که در صورت مشاهده نسبت به پلمپ باشگاه مربوط اقدام خواهد شد.

عذرا واسعی رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان زنجان نیز بیان اینکه هیچ باشگاه ورزشی حق فعالیت بدون مجوز را ندارد اظهار داشت بود: براساس دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان، باشگاه های ورزشی که در قالب انجمن فعالیت می کنند باید از سوی ستاد ساماندهی سبک های رزمی این وزارتخانه مجوز دریافت کنند. 

وی افزوده است: در مرحله نخست به آن دسته از باشگاه های ورزشی که در رشته های غیرمجاز فعالیت دارند، تذکر داده شده و از مسئولان آن تعهد گرفته می شود تا به فعالیت خود ادامه ندهند و هر باشگاهی که نسبت به تذکرات و تعهدات بی توجه باشد در این صورت از طریق اماکن نیروی انتظامی برخورد قانونی صورت گرفته و نسبت به پلمپ اقدام خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ]
از نظر من این حرف اقای خلیلی درست نیست چون در رتبه ای نیست که بتونه نظر بده چون ورزش کانگ فو توآ 21 زیر نظر وزارت ورزش جوانان کار نمیکنه پس در نتیجه اصلا حرف ایشون درست نیست و نمیتونه هیچ اقدامی هم انجام بده
فرم ارسال نظر