logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۲۸۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

هیچ گوینده و نویسنده ای نمی تواند نقش بانوان در دوران دفاع مقدس را بازگو کند

هیچ-گوینده-و-نویسنده-ای-نمی-تواند-نقش-بانوان-در-دوران-دفاع-مقدس-را-بازگو-کند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بانوان صحنه های بی نظیری در دوران دفاع مقدس ایجاد کردند که هیچ گوینده و نویسنده ای نمی تواند این صحنه ها را بیان کند. 

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در همایش طلایه داران مقاومت در زنجان،اظهارداشت: امیدوارم در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تحت توجهات ایشان،حضرت زهرا (س) و زینب کبری قرار بگیریم.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) در عمر کوتاه خود در راه اسلام فداکاری کرده و صبر و مقاومت کردند تا اسلام باقی بماند.
این مسئول افزود: حضرت زهرا (س) علاقه بسیاری به شهدا داشتند و روزهای دوشنبه و پنج شنبه به مزار شهدا می رفتند و از تربت آنها تسبیح درست می کردند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: حضرت زینب کبری (س) در حماسه کربلا کمک بسیاری کرده و سختی های بیشماری تحمل کردند و در زمان اسارت نیز سختی های بسیاری متحمل شدند.
سردار کرمی بیان داشت: حضرت زینب(س) قهرمان بود و در مجلس یزید گفتند" یزید من تورا ذلیل می کنم" و امروز می بینیم این یا حسین گویی ها ادامه دارد.
وی با بیان اینکه امروز ۲۵ میلیون نفر در اربعین یا حسین می گویند،افزود: این حماسه ها به برکت زحمات حضرت زینب کبری(س) است.
این مسئول با اشاره به نقش بانوان در دوران انقلاب، گفت: بانوان زنجانی مدال افتخار اولین راهپیمایی را علیه رژیم طاغوت را برگزاری کردند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: بانوان صحنه های بی نظیری در دوران دفاع مقدس ایجاد کردند که هیچ گوینده و نویسنده ای نمی تواند این صحنه ها را بیان کند. 
سردار کرمی بیان داشت:بانوان ایرانی چهل سال در برابر استکبار مقاومت کرده و آنها را خوار و ذلیل کردند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر