logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرماندار ابهر:

انتشار کارنامه‌ها و ادعاهای واهی در فضای مجازی از طرف برخی داوطلبان/گزارش تبلیغات زودهنگام در ابهر به دست ما رسیده است

انتشار-کارنامه‌ها-و-ادعاهای-واهی-در-فضای-مجازی-از-طرف-برخی-داوطلبان-گزارش-تبلیغات-زودهنگام-در-ابهر-به-دست-ما-رسیده-است

معاون فرماندار ابهر به انتشار کارنامه‌ها و ادعاهای واهی در فضای مجازی از طرف برخی داوطلبان اشاره کرد و گفت: فضای انتخابات در شهرستان ابهر رصد می‌شود.

نعمت جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز روند بررسی صلاحیت‌های داوطلبان شوراها اظهار داشت: استعلام ثبت‌نام کنندگان روزهای ۳۰ اسفند و یکم فروردین ماه به دست ما رسیده بود که به ۲۰ پرونده در روز گذشته رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت بقیه داوطلبان از امروز آغاز خواهد شد، ابراز کرد: ما به مدت هفت روز یعنی تا چهارشنبه هفته آینده فرصت داریم تا به صلاحیت داوطلبان رسیدگی کنیم.

معاون فرماندار ابهر با اشاره به تبلیغات زودهنگام داوطلبان انتخابات شوراها در فضای مجازی عنوان کرد: تبلیغات زودهنگام داوطلبان شوراها در ابهر رصد می‌شود، به نظرم باید تصمیمی در این زمینه گرفته شود چرا دستورالعمل و قانونی روشنی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه گزارشاتی از تبلیغات زودهنگام داوطلبان در ابهر به دست ما رسیده است، گفت: هر یک از داوطلبان گروه و یا کانالی را راه‌اندازی کرده و با آن تبلیغات می‌کنند.

جلیلی بیان کرد: متاسفانه ما در فضای مجازی می‌بینیم که برخی از داوطلبان سوابق و کارنامه‌ای از خود ارائه می‌دهند که نادرست و واهی است.

وی با بیان اینکه ما اعتراضاتی را نسبت به برخی تبلیغات دروغین دریافت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی و قرار داشتن در روند تایید صلاحیت‌ها از داوطلبان درخواست داریم از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.

معاون فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه داوطلبان از بداخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز کنند، اظهار داشت: تبلیغات تا زمان پیش‌بینی شده ممنوع است و طبق قانون هیچ داوطلبی نباید دست به تبلیغات زود هنگام بزند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر